Aktualizacja: 27.06.2017 08:13 Publikacja: 27.06.2017 07:43
Foto: 123RF
Przedstawiciel handlowy zatrudnił się jeszcze w 2008 r. Do końca 2012 r. pensję otrzymywał regularnie i w terminie. W wyniku zaległości w regulowaniu należności przez kontrahentów spółka straciła płynność finansową i praktycznie przez cały 2013 r. wynagrodzenia pracownikom wypłacała z kilkunastodniowym opóźnieniem.
Na skutek tych opóźnień pracownik złożył pracodawcy oświadczenie o rozwiązaniu umowy o pracę z winy pracodawcy w trybie art. 55 § 1[1] kodeksu pracy. Jednocześnie wezwał pracodawcę do zapłaty odszkodowania w wysokości trzech miesięcznych poborów, co w sumie dawało kwotę ponad 11 tys. zł.
Zapowiadany na jesień drugi etap deregulacji ma przynieść więcej urzędowych „milczących zgód” i sprawniejszą wal...
Akcja upraszczania przepisów to już nie tylko pomysły zespołu Brzoski i rządowe zapowiedzi. To pierwsze gotowe u...
Obowiązująca od piątku ustawa nakłada na deweloperów obowiązek informowania na swojej stronie internetowej poten...
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas