Aktualizacja: 27.06.2017 08:13 Publikacja: 27.06.2017 07:43
Foto: 123RF
Przedstawiciel handlowy zatrudnił się jeszcze w 2008 r. Do końca 2012 r. pensję otrzymywał regularnie i w terminie. W wyniku zaległości w regulowaniu należności przez kontrahentów spółka straciła płynność finansową i praktycznie przez cały 2013 r. wynagrodzenia pracownikom wypłacała z kilkunastodniowym opóźnieniem.
Na skutek tych opóźnień pracownik złożył pracodawcy oświadczenie o rozwiązaniu umowy o pracę z winy pracodawcy w trybie art. 55 § 1[1] kodeksu pracy. Jednocześnie wezwał pracodawcę do zapłaty odszkodowania w wysokości trzech miesięcznych poborów, co w sumie dawało kwotę ponad 11 tys. zł.
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas