Rebranding: O czym należy pamiętać przy odświeżeniu marki lub zmianie

Na zmianę lub modyfikację komunikacji wizualnej marki na określonym etapie jej życia decydują się zarówno małe i średnie przedsiębiorstwa, jak i międzynarodowe korporacje, działające w różnych sektorach rynku.

Publikacja: 01.02.2021 12:02

Rebranding

Rebranding

Foto: Adobe Stock

Najnowsze informacje, dotyczące „odświeżenia" marek należących do przedsiębiorców prowadzących działalność w wymiarze globalnym w takich branżach, jak motoryzacja, mass media i rozrywka, czy gastronomia - to tylko niektóre z licznych przykładów wejścia na tę ścieżkę. Decyzja w tym zakresie jest zazwyczaj jedną z istotniejszych w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa, a powodzenie takiego projektu wymaga zestrojenia wysiłku m.in. takich zespołów jak produkcja, obsługa klienta, PR, promocja i reklama, czy wreszcie wsparcia prawnego. W tym ostatnim zakresie niebagatelnego znaczenia nabierają aspekty prawne dotyczące własności intelektualnej. O tym właśnie w niniejszym artykule.

Pozostało 94% artykułu

BLACK WEEKS

Aż dwa lata dostępu do PRO.RP.PL za 899 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Prawo w firmie
Podwykonawstwo a prawo zamówień publicznych. Co mówi orzecznictwo KIO?
Prawo w firmie
EUDR nabiera coraz wyraźniejszych kształtów. Co zakłada unijna regulacja?
Prawo w firmie
Komisja Europejska zaskarżyła Polskę do TSUE. Chodzi o minimalny podatek dochodowy
Prawo w firmie
Należyta staranność to nie bat na przedsiębiorców
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Prawo w firmie
Czy kupowanie fałszywych opinii w internecie da korzyści podatkowe?