Aktualizacja: 08.07.2016 06:10 Publikacja: 08.07.2016 06:10
Foto: Fotorzepa, Jakub Kamiński
Jak stanowi ustawa, czynem nieuczciwej konkurencji jest każde działanie przedsiębiorcy, które jest sprzeczne z prawem lub dobrymi obyczajami, jeżeli tylko zagraża lub narusza interes innego przedsiębiorcy lub klienta. Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji zawiera katalog takich czynów. Jednak, jeśli nawet konkretne zachowanie nie zostało opisane w jednym z kilku przepisów, można zawsze odwołać się do opisanej wyżej, ogólnej definicji i na jej podstawie twierdzić, że doszło do naruszenia prawa. Ma to istotne znaczenie w kontekście reklamy, biorąc pod uwagę w szczególności dynamikę rozwoju tej dziedziny życia.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas