Aktualizacja: 08.07.2016 06:10 Publikacja: 08.07.2016 06:10
Foto: Fotorzepa, Jakub Kamiński
Jak stanowi ustawa, czynem nieuczciwej konkurencji jest każde działanie przedsiębiorcy, które jest sprzeczne z prawem lub dobrymi obyczajami, jeżeli tylko zagraża lub narusza interes innego przedsiębiorcy lub klienta. Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji zawiera katalog takich czynów. Jednak, jeśli nawet konkretne zachowanie nie zostało opisane w jednym z kilku przepisów, można zawsze odwołać się do opisanej wyżej, ogólnej definicji i na jej podstawie twierdzić, że doszło do naruszenia prawa. Ma to istotne znaczenie w kontekście reklamy, biorąc pod uwagę w szczególności dynamikę rozwoju tej dziedziny życia.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas