Aktualizacja: 14.05.2016 14:55 Publikacja: 14.05.2016 14:55
Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek
Sprawa dotyczyła 4 tys. zł kary dla spółki prowadzącej sieć aptek. Z akt sprawy wynikało, że zezwolenie na prowadzenie aptek firma uzyskała w 2010 i 2013 r.
W drugiej połowie 2014 r. do wojewódzkiego inspektora farmaceutycznego dotarły informacje o kolportowaniu na terenie województwa gazetki reklamowej w nakładzie 600 tys. egzemplarzy. Zamieszczono w niej artykuły, zdjęcia produktów leczniczych, suplementów diety, kosmetyków, wyrobów medycznych oraz ich sugerowaną cenę dla pacjenta, porównanie cen trzech produktów leczniczych oraz ich zamienników z podaną ceną 1 grosz. Zamieszczono także dane adresowe i godziny otwarcia dziesięciu aptek, w tym spółki.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas