Reklama

Sprawa Klaudii El Dursi. Wielkie firmy mają sposób na wpadki celebrytów

W kontraktach reklamowych ze znanymi osobami firmy stosują tzw. klauzule obyczajowe. Zabezpieczają się w ten sposób na wypadek celebryckich ekscesów, które mogłyby uderzyć rykoszetem w wizerunek marki.

Publikacja: 04.07.2024 04:30

Klaudia El Dursi

Klaudia El Dursi

Foto: FOTON/PAP

Modelka i celebrytka Klaudia El Dursi nie jest pierwszą osobą, która miała stracić kontrakt ze znaną marką z powodu niedopuszczalnego zachowania — tym razem poszło o nagranie z rajdu po autostradzie. Jeśli jednak firmy nie zabezpieczą się na wypadek podobnych sytuacji, to „odcięcie się” od gwiazdy, która zaliczyła wizerunkową wpadkę może być bardzo trudne.

Klauzule obyczajowe batem na wybryki celebrytów?

Pozostało jeszcze 91% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Czy skargę do sądu na decyzję skarbówki można złożyć przez e-Doręczenia?
Prawo w firmie
AI Act. Zaczęła obowiązywać jedna z najbardziej kontrowersyjnych części rozporządzenia
Prawo w firmie
Nowa ustawa sankcyjna nie pozwoli spryciarzom na zakazany handel z Rosji
Prawo w firmie
Paradoks deregulacji: produkcja prawa rośnie, firmy mają kłopot
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Prawo w firmie
Krzysztof Sikora, Mateusz Mintzberg: Koniec tymczasowości – kontrola inwestycji zagranicznych (FDI) na stałe w Polsce
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama
Reklama