Reklama
Rozwiń

O czym musi pamiętać organizator konkursu

Realizacja konkursu promocyjnego wymaga od jego menedżerów przestrzegania kilku podstawowych zasad. Najważniejsze jest to, aby na żadnym jego etapie nie występował element losowości.

Publikacja: 23.09.2015 02:00

O czym musi pamiętać organizator konkursu

Foto: 123RF

Jak istotna dla każdego przedsiębiorcy jest skuteczna komunikacja marketingowa z odbiorcą jego produktów lub usług, w tym zwłaszcza poprzez promocję i reklamę, nie trzeba nikogo przekonywać. Szczególnie atrakcyjne dla obu stron są różnego rodzaju konkursy promocyjne, które zapewniając interakcję pomiędzy nimi, z jednej strony stwarzają możliwość uzyskania wygranej, z drugiej zaś wpływają na zwiększenie sprzedaży i silniejsze przywiązanie do marki. Choć ich organizacja nie jest szczególnie droga i skomplikowana, obliguje organizatora do zachowania pewnych wymogów formalnoprawnych, których przestrzeganie pozwoli uniknąć nieprzyjemnych konsekwencji.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Prawo w firmie
Ofensywa deregulacyjna zdenerwowała biznes. „Trudno to wszystko śledzić”
Prawo w firmie
Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z nowym zadaniem
Prawo w firmie
Jak odejść ze związku zawodowego