Aktualizacja: 23.09.2015 02:00 Publikacja: 23.09.2015 02:00
Foto: 123RF
Jak istotna dla każdego przedsiębiorcy jest skuteczna komunikacja marketingowa z odbiorcą jego produktów lub usług, w tym zwłaszcza poprzez promocję i reklamę, nie trzeba nikogo przekonywać. Szczególnie atrakcyjne dla obu stron są różnego rodzaju konkursy promocyjne, które zapewniając interakcję pomiędzy nimi, z jednej strony stwarzają możliwość uzyskania wygranej, z drugiej zaś wpływają na zwiększenie sprzedaży i silniejsze przywiązanie do marki. Choć ich organizacja nie jest szczególnie droga i skomplikowana, obliguje organizatora do zachowania pewnych wymogów formalnoprawnych, których przestrzeganie pozwoli uniknąć nieprzyjemnych konsekwencji.
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas