Reklama
Rozwiń

Odszkodowanie za oferowanie towaru, którego brak w magazynie

Sprzedawca, który przed przyjęciem zamówienia od nabywcy nie upewni się, czy będzie w stanie je zrealizować, postępuje nieprofesjonalnie i naraża się na zapłatę odszkodowania. Nawet wtedy, gdy niezwłocznie zwróci otrzymane pieniądze.

Publikacja: 24.07.2015 06:20

Odszkodowanie za oferowanie towaru, którego brak w magazynie

Foto: 123RF

Dariusz J. prowadzi działalność gospodarczą w zakresie grawerowania artykułów okolicznościowych. Potrzebny był mu ploter laserowy. Po analizie oferty rynkowej zdecydował się na zakup urządzenia w spółce X ze względu na atrakcyjną cenę (15 805 zł brutto wraz z kosztami dostawy) i korzystne warunki dwuletniej gwarancji.

Cena zapłacona, plotera brak

Pozostało jeszcze 95% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Prawo w firmie
Ofensywa deregulacyjna zdenerwowała biznes. „Trudno to wszystko śledzić”
Prawo w firmie
Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z nowym zadaniem
Prawo w firmie
Jak odejść ze związku zawodowego