Reklama

Skorzystanie z cudzego billboardu może sporo kosztować

Przedsiębiorca, który bez zezwolenia umieszcza cudzą reklamę w pasie drogowym, zapłaci karę, nawet jeśli sam nie jest właścicielem nośnika.

Publikacja: 15.07.2015 06:00

Skorzystanie z cudzego billboardu może sporo kosztować

Foto: 123RF

Sprawa dotyczyła kary 3680 zł za zajęcie pasa drogowego. Podstawą jej nałożenia były rezultaty kontroli. Po przeprowadzeniu oględzin pracownicy zarządu dróg miejskich stwierdzili zajęcie pasa drogowego przez reklamę o powierzchni 11,50 mkw. bez wymaganego zezwolenia.

Czego dotyczył spór

Pozostało jeszcze 95% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Ministerstwo chce dać więcej swobody biegłym rewidentom i firmom audytorskim
Prawo w firmie
Fundacje rodzinne: projekt poprawiony, ale wciąż daleki od postulatów biznesu i ekspertów
Prawo w firmie
Zamówienia publiczne nie dla firm z Chin czy Turcji. Nowe prawo już obowiązuje
Prawo w firmie
Więcej zamówień z wolnej ręki. Zmiany w zamówieniach publicznych
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Prawo w firmie
Czy skargę do sądu na decyzję skarbówki można złożyć przez e-Doręczenia?
Reklama
Reklama