Skorzystanie z cudzego billboardu może sporo kosztować

Przedsiębiorca, który bez zezwolenia umieszcza cudzą reklamę w pasie drogowym, zapłaci karę, nawet jeśli sam nie jest właścicielem nośnika.

Publikacja: 15.07.2015 06:00

Skorzystanie z cudzego billboardu może sporo kosztować

Foto: 123RF

Sprawa dotyczyła kary 3680 zł za zajęcie pasa drogowego. Podstawą jej nałożenia były rezultaty kontroli. Po przeprowadzeniu oględzin pracownicy zarządu dróg miejskich stwierdzili zajęcie pasa drogowego przez reklamę o powierzchni 11,50 mkw. bez wymaganego zezwolenia.

Czego dotyczył spór

Pozostało jeszcze 95% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Dostawa leków na innych i racjonalnych zasadach
Prawo w firmie
Legislacja gospodarcza w stylu słabej drużyny futbolowej
Prawo w firmie
"Rzeczpospolita" znów liderem w kwestii własności intelektualnej
Prawo w firmie
Podwykonawstwo a prawo zamówień publicznych. Co mówi orzecznictwo KIO?
Prawo w firmie
EUDR nabiera coraz wyraźniejszych kształtów. Co zakłada unijna regulacja?