Aktualizacja: 26.08.2020 12:36 Publikacja: 26.08.2020 00:01
Foto: GITD
Pomyłki zdarzają się każdemu. Jednak gdy błąd popełnia obywatel, przedsiębiorca czy podatnik, zazwyczaj musi za niego słono zapłacić. Za to gdy błąd popełnia urzędnik, nierzadko udaje, że nic się nie stało. I z uporem godnym lepszej sprawy nie chce zmienić decyzji czy cofnąć kary. Poddaje się zaś dopiero, gdy pomyłkę wytknie mu sąd. Przekonał się o tym ukarany przewoźnik, który walkę w sporze z Inspekcją Transportu Drogowego wygrał dopiero w sądzie administracyjnym. Uwzględniając 9 lipca 2020 r. jego skargę, Wojewódzki Sąd Administracyjny w Olsztynie nie miał wątpliwości, że urzędnicy inspekcji poszli na skróty.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas