Aktualizacja: 22.04.2020 07:37 Publikacja: 22.04.2020 07:37
Foto: Adobe Stock
Jak mają się zachowywać przedsiębiorcy wobec kontrahentów, mając trudności z realizacją kontraktu, np. z budową pokaźnego domu: wyłączyć telefon, roztaczać nadzieję czy mówić prawdę?
Nigdy nie można wprowadzać kontrahentów w błąd. Nawet jeśli kontrahent chciałby usłyszeć, że sprawy idą dobrze i zgodnie z planem, a niewielkie perturbacje za chwilę nadrobimy, nie można ukrywać prawdy. Przedsiębiorca także w swoim interesie powinien niezwłocznie zawiadomić inwestora o rodzaju przeszkody, jej przyczynie, oraz sposobach rozwiązania problemu. Jeżeli przeszkoda polega np. na zakażeniu wśród pracowników i konieczności odesłania wszystkich na kwarantannę, to roboty muszą zostać przerwane. Jeżeli zostanie zamknięty zakład produkujący jakieś szczególne materiały, które miały być użyte do budowy, to nie będzie można ich sprowadzić na plac budowy.
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas