Aktualizacja: 24.08.2018 06:40 Publikacja: 24.08.2018 06:40
Foto: www.sxc.hu
Komercjalizacja to kompleksowe działania, które – aby mogły być skuteczne – muszą objąć wszelkie aspekty funkcjonowania firmy. Z tego powodu do jej przeprowadzenia niezbędny jest cały zespół specjalistów z różnych dziedzin. W błędzie będzie ten, kto uważa, że do efektywnego wprowadzenia innowacji wystarczą osoby mocne w tworzeniu innowacyjnych koncepcji produktów lub usług. Koncepcja to dopiero początek, od którego komercjalizacja się rozpoczyna. Równie istotnymi członkami zespołu są na przykład wiarygodni partnerzy merytoryczni, zwłaszcza pomocni na samym początku procesu, a także osoby posiadające pełne kompetencje biznesowe, m.in. marketingowe, sprzedażowe, finansowe, produkcyjne i logistyczne.
Podwykonawstwo całości zamówienia w prawie zamówień publicznych nie jest dopuszczalne - powierzyć można wykonanie części zamówienia. A co mówi orzecznictwo Krajowej Izby Odwoławczej.
EUDR obejmuje siedem odnośnych towarów, których produkcja, w ocenie ustawodawcy unijnego, w największym stopniu przyczynia się do wylesiania i degradacji lasów - soję, kawę, kakao, bydło, palmę olejową, drewno i kauczuk.
Polska znalazła się wśród czterech państw, które Komisja Europejska pozwała do Trybunału Sprawiedliwości w związku z niewdrożeniem drugiego filaru globalnej reformy podatkowej.
Wymagania wobec podatników rosną. Fiskus i sądy coraz częściej oczekują od nich działań zabezpieczających, które nie wynikają wprost z prawa, lecz z tzw. należytej staranności.
Obecnie klienci mogą sprawdzić opony niczym smartfony, mając dostęp do wnikliwych testów opon, co pozwala im porównywać i analizować konkretne modele i ich parametry w różnych warunkach.
Zamawianie nieprawdziwych recenzji w sieci jest niezgodne z prawem. Ale czy da podatkowe korzyści?
Zielone Orły „Rzeczpospolitej” to nagroda dla tych, którzy chcą dbać o czyste środowisko i zieloną transformację na różnych poziomach – na poziomie gospodarczym, samorządowym, organizacji pozarządowych – mówił Michał Szułdrzyński, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”, podczas rozdania nagród dla najbardziej zasłużonych w obszarze ekologii osób, organizacji i firm.
Mija rok, od kiedy po raz pierwszy w historii laureatami prestiżowej Nagrody Nansena zostali Polacy – Lena i Władysław Grochowscy. To okazja, aby przypomnieć zasady, jakimi kierują się w swojej działalności.
Druga edycja Women’s Academy for Rural Innovation odbyła się na chorwackiej wsi w pobliżu Zagrzebia, gromadząc 20 utalentowanych, gotowych na wprowadzenie swoich społeczności w erę cyfrową, kobiet z obszarów wiejskich z całej Europy. Do programu realizowanego w ramach European Leadership Academy dołączyło ponad 50 światowej klasy ekspertów i ekspertek, aby podzielić się swoją wiedzą i podkreślić kluczową rolę kobiet w tworzeniu nowych możliwości dla wiejskich obszarów Europy.
Rynek opon, co oczywiste, podąża za trendami w sprzedaży nowych samochodów. Obecnie niemal co czwarte auto wyjeżdżające z polskiego salonu należy do segmentu premium, a w ostatnim roku rynek aut luksusowych wzrósł o ponad 20 proc. Polscy klienci szukają prestiżowych produktów prezentujących najnowsze technologie i ta zmiana widoczna jest również na rynku ogumienia. To właśnie dlatego czołowi producenci opon - jak Goodyear, obecny na rynku od 126 lat - inwestują ogromne środki w badania i rozwój technologii, czerpiąc wiedzę także z regularnych testów na torach wyścigowych, które pozwalają rozwijać technologie dla opon drogowych.
18 listopada 2024 r. podczas uroczystej gali, która miała miejsce w Warszawie, uhonorowano laureatów tegorocznej edycji programu „Razem dla planety”.
Kreml zgodził się na sprzedaż krajowej spółce rosyjskich aktywów duńskiego koncernu piwowarskiego Carlsberg, które zawłaszczył w lipcu. Cena transakcji jest dużo niższa od rzeczywistej wartości.
Kobietom nie brakuje wiedzy technologicznej, umiejętności czy pasji. Brakuje im pewności siebie. Wciąż boją się pójść za głosem swojego serca – mówi w Wiola Klimczak, współzałożycielka i prezeska zarządu Fundacji IT Girls.
W październiku liderem publikowanego przez Instytut Monitorowania Mediów rankingu została „Rzeczpospolita”. Awansowaliśmy o jedną pozycję i zanotowaliśmy ponad 4,7 tys. cytowań.
Kto ma prawo używać motywu pasków w świecie mody? Adidas poniósł kolejną porażkę w prawnej batalii dotyczącej znaku, który stał się symbolem tej marki.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas