Reklama

Negatywna opinia o odkurzaczach w internecie miała charakter prokonsumencki

Zamieszczanie krytycznych uwag na temat produktu na stronie internetowej nie musi być czynem nieuczciwej konkurencji.

Aktualizacja: 19.08.2018 16:06 Publikacja: 19.08.2018 15:10

Negatywna opinia o odkurzaczach w internecie miała charakter prokonsumencki

Foto: Adobe Stock

Firma sprzedająca odkurzacze wystąpiła przeciwko administratorowi portalu internetowego do Sądu Okręgowego w Warszawie. Żądała, by usunął wpisy. Jej zdaniem na portalu internetowym szkalowano jej dobre imię, pisząc nieprawdę. Niczego jednak nie wskórała.

Czytaj także: Sprzedawcy bubli trudno usunąć z internetu krytyczne uwagi

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Krzysztof Sikora, Mateusz Mintzberg: Koniec tymczasowości – kontrola inwestycji zagranicznych (FDI) na stałe w Polsce
Reklama
Prawo w firmie
Weszła w życie ustawa zawierająca pierwszy pakiet rozwiązań deregulacyjnych
Prawo w firmie
Deregulacja idzie pełną parą. Co już jest gotowe, co czeka w kolejce
Prawo w firmie
Adam Zakrzewski: Zmiany, na które czekał rynek mieszkaniowy
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Reklama
Reklama
Reklama