France.com nie może być unijnym znakiem towarowym - wyrok Sądu UE

Oznaczenie „france.com” nie może zostać zarejestrowane jako unijny znak towarowy - uznał dziś Sąd Unii Europejskiej w Luksemburgu.

Aktualizacja: 26.06.2018 12:17 Publikacja: 26.06.2018 11:50

Foto: materiały prasowe

dgk

W 2014 r. Jean-Noël Frydman, który następnie przeniósł swoje prawa na zarejestrowaną w Stanach Zjednoczonych spółkę France.com, zgłosił w unijnym Urzędzie  ds. Własności Intelektualnej (EUIPO) taki oto znak graficzny jako unijny znak towarowy dla usług reklamowych, usług w zakresie podróży i publikacji online:

Francja wniosła wówczas sprzeciw, powołując się na unijny znak towarowy, który zarejestrowała w EUIPO w 2010 r.:

Pozostało jeszcze 82% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Dostawa leków na innych i racjonalnych zasadach
Prawo w firmie
Legislacja gospodarcza w stylu słabej drużyny futbolowej
Prawo w firmie
"Rzeczpospolita" znów liderem w kwestii własności intelektualnej
Prawo w firmie
Podwykonawstwo a prawo zamówień publicznych. Co mówi orzecznictwo KIO?
Prawo w firmie
EUDR nabiera coraz wyraźniejszych kształtów. Co zakłada unijna regulacja?