France.com nie może być unijnym znakiem towarowym - wyrok Sądu UE

Oznaczenie „france.com” nie może zostać zarejestrowane jako unijny znak towarowy - uznał dziś Sąd Unii Europejskiej w Luksemburgu.

Aktualizacja: 26.06.2018 12:17 Publikacja: 26.06.2018 11:50

Foto: materiały prasowe

dgk

W 2014 r. Jean-Noël Frydman, który następnie przeniósł swoje prawa na zarejestrowaną w Stanach Zjednoczonych spółkę France.com, zgłosił w unijnym Urzędzie  ds. Własności Intelektualnej (EUIPO) taki oto znak graficzny jako unijny znak towarowy dla usług reklamowych, usług w zakresie podróży i publikacji online:

Francja wniosła wówczas sprzeciw, powołując się na unijny znak towarowy, który zarejestrowała w EUIPO w 2010 r.:

Pozostało jeszcze 82% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Układy zbiorowe. Jest dobry sposób na ich upowszechnienie
Prawo w firmie
Przełomowy wyrok TSUE w sprawie odpowiedzialności zarządu za podatki spółki
Prawo w firmie
Co obejmie deregulacja? Zespół Brzoski może wrócić do gotowych projektów
Prawo w firmie
Zlikwidują Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców? Jest oświadczenie
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Prawo w firmie
Rząd wytoczy groźną broń przeciw szarej strefie. Dotknie rynku odzieży, obuwia i betonu