France.com nie może być unijnym znakiem towarowym - wyrok Sądu UE

Oznaczenie „france.com” nie może zostać zarejestrowane jako unijny znak towarowy - uznał dziś Sąd Unii Europejskiej w Luksemburgu.

Aktualizacja: 26.06.2018 12:17 Publikacja: 26.06.2018 11:50

Foto: materiały prasowe

dgk

W 2014 r. Jean-Noël Frydman, który następnie przeniósł swoje prawa na zarejestrowaną w Stanach Zjednoczonych spółkę France.com, zgłosił w unijnym Urzędzie  ds. Własności Intelektualnej (EUIPO) taki oto znak graficzny jako unijny znak towarowy dla usług reklamowych, usług w zakresie podróży i publikacji online:

Francja wniosła wówczas sprzeciw, powołując się na unijny znak towarowy, który zarejestrowała w EUIPO w 2010 r.:

Pozostało jeszcze 82% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Weszła w życie ustawa zawierająca pierwszy pakiet rozwiązań deregulacyjnych
Prawo w firmie
Deregulacja idzie pełną parą. Co już jest gotowe, co czeka w kolejce
Prawo w firmie
Adam Zakrzewski: Zmiany, na które czekał rynek mieszkaniowy
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama