Aktualizacja: 13.12.2019 13:52 Publikacja: 13.12.2019 13:52
Foto: Adobe Stock
Kiedy z radia zaczyna płynąć melodia hitu Wham! Last Christmas, a sklepy wypełnione wonią cynamonu i wanilii oferują nam ozdoby świąteczne, wszyscy chcą być dla siebie mili. Przedświąteczna aura zachęca nas do okazywania drobnych gestów wdzięczności nie tylko wobec naszych najbliższych, ale również partnerów handlowych i klientów. Tradycja ta jest „stara jak świat". Zapisaną na kartach historii pierwszą komercyjną kartką świąteczną była kartka stworzona w 1843 r. przez Sir Hennry'ego Cole'a, założyciela Muzeum V&A. Świat od tamtej pory znacznie się zmienił, ale ta piękna tradycja pozostała. Jednak, czy współcześnie dopuszczalne jest wysyłanie takich kartek? Czy „RODO" może pogrzebać długoletnią tradycję? Nie istnieje przecież lepszy moment na to, by w końcu nawet przepisy prawa „przemówiły ludzkim głosem", jak właśnie w święta.
Zapowiadany na jesień drugi etap deregulacji ma przynieść więcej urzędowych „milczących zgód” i sprawniejszą wal...
Akcja upraszczania przepisów to już nie tylko pomysły zespołu Brzoski i rządowe zapowiedzi. To pierwsze gotowe u...
Obowiązująca od piątku ustawa nakłada na deweloperów obowiązek informowania na swojej stronie internetowej poten...
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas