Reklama

Pracownicy wątpią, czy szefowie faktycznie dbają o ich potrzeby

Tylko co piąty pracujący Polak w pełni ufa kierownictwu swej firmy, oceniając, że w swoich decyzjach menedżerowie uwzględniają interesy biznesu na równi z dobrostanem ludzi.

Publikacja: 05.05.2025 05:01

Pracownicy wątpią, czy szefowie faktycznie dbają o ich potrzeby

Foto: Adobe Stock

Zdecydowanie większa grupa, bo ponad jedna trzecia pracowników, ma bardzo niskie lub wręcz zerowe zaufanie do działań kierownictwa swej firmy. Ten brak zaufania widać zresztą po obu stronach, bo w mniejszości są pracownicy przekonani, że ich firma nie śledzi zdalnie pracujących osób – taki obraz stosunków w polskich przedsiębiorstwach pokazuje tegoroczna edycja badania Talent Trends firmy rekrutacyjnej Michael Page, które „Rzeczpospolita” opisuje jako pierwsza.

Fakt, iż obecnie mniej niż co piąty pracownik deklaruje wysokie lub pełne zaufanie do tego, że kierownictwo będzie dążyć do równowagi między potrzebami firmy a interesami pracowników, to sygnał alarmowy – uważa Agnieszka Gołębiewska, senior associate manager w Michael Page.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Raporty ekonomiczne
Został już tylko miesiąc do startu sytemu kaucyjnego. Nikt nie jest zadowolony
Raporty ekonomiczne
Kryzys w dużym AGD trwa, produkcja w Polsce pod kreską
Raporty ekonomiczne
Jak dobre zbiory wpłyną na ceny żywności? Taniej raczej nie będzie
Raporty ekonomiczne
Coraz więcej bogatych nad Wisłą. Co robią z pieniędzmi?
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Raporty ekonomiczne
Jaka dziura w budżecie na 2026 r.? Znowu może paść rekord
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama
Reklama