Reklama
Rozwiń
Reklama

Pracownicy wątpią, czy szefowie faktycznie dbają o ich potrzeby

Tylko co piąty pracujący Polak w pełni ufa kierownictwu swej firmy, oceniając, że w swoich decyzjach menedżerowie uwzględniają interesy biznesu na równi z dobrostanem ludzi.

Publikacja: 05.05.2025 05:01

Pracownicy wątpią, czy szefowie faktycznie dbają o ich potrzeby

Foto: Adobe Stock

Zdecydowanie większa grupa, bo ponad jedna trzecia pracowników, ma bardzo niskie lub wręcz zerowe zaufanie do działań kierownictwa swej firmy. Ten brak zaufania widać zresztą po obu stronach, bo w mniejszości są pracownicy przekonani, że ich firma nie śledzi zdalnie pracujących osób – taki obraz stosunków w polskich przedsiębiorstwach pokazuje tegoroczna edycja badania Talent Trends firmy rekrutacyjnej Michael Page, które „Rzeczpospolita” opisuje jako pierwsza.

Fakt, iż obecnie mniej niż co piąty pracownik deklaruje wysokie lub pełne zaufanie do tego, że kierownictwo będzie dążyć do równowagi między potrzebami firmy a interesami pracowników, to sygnał alarmowy – uważa Agnieszka Gołębiewska, senior associate manager w Michael Page.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Raporty ekonomiczne
Państwo chce wspomagać budowę domów studenckich
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Raporty ekonomiczne
Polskie firmy tracą specjalistów przez nowe przepisy migracyjne
Raporty ekonomiczne
Po co nam dwie ustawy regulujące najem krótkoterminowy?
Raporty ekonomiczne
Drewno coraz droższe, eksport słabnie. Kryzys w przemyśle drzewnym się pogłębia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Raporty ekonomiczne
Sklepy zapłacą miliardy. Rząd wprowadza kosztowne zmiany dla handlu
Reklama
Reklama