Aktualizacja: 07.07.2025 21:45 Publikacja: 20.05.2025 05:06
Foto: Adobe Stock
– Różnica polega na nastawieniu do sztucznej inteligencji. Firmy gotowe na przyszłość nie ograniczają się do reagowania na rozwój AI. Ich liderzy decydują się na nowo przemyśleć sposób działania swojego biznesu, w tym sposób rozwoju talentów i podejmowania decyzji – twierdzi Denis Machuel, prezes Adecco Group, jednej z największych agencji zatrudnienia na świecie, komentując wyniki jej najnowszego badania dotyczącego przywództwa w czasach AI.
Badanie, które na przełomie lat 2024 i 2025 objęło 2 tysiące członków zarządów (w tym głównie prezesów, szefów IT oraz HR) dużych firm z 13 zachodnich państw, dowodzi, że nawet czołówka światowego biznesu ma problemy z wdrażaniem nowych rozwiązań technologicznych. Chociaż praktycznie każda z badanych korporacji korzysta już z narzędzi AI, a ponad połowa w minionym roku zwiększyła dzięki nim swą produktywność, to tylko co dziesiąty z top menedżerów uważa, że ich firmy są gotowe na przyszłość z AI.
Na polskim rynku pracy przybywa osób, które wpisują w CV zawody i specjalizacje utworzone w ostatnich 10–15 latach.
Aparat fotograficzny tylko na czas wakacji, najnowszy smartfon do przetestowania przed ewentualnym zakupem, czy...
Polskie Sieci Elektroenergetyczne proponują stopniowe pełne uwolnienie cen prądu dla konsumentów. Chcą też wyjąć...
Zapowiedź wejścia na krajowy rynek usług komórkowych fintechu Revolut nie przeszła bez echa. By ocenić, co może...
Pomimo nagłaśnianych w mediach kadrowych cięć, tempo rozwoju sektora usług biznesowych pobiło ubiegłoroczne prog...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas