Prywatna skrzynka pocztowa do kontaktów z klientami

Skrzynki służbowe są najczęściej znacznie lepiej zabezpieczone niż skrzynki prywatne. Co może i powinien zrobić pracodawca w sytuacji, gdy pracownik używa jednak prywatnej poczty do kontaktów służbowych?

Publikacja: 04.11.2021 11:51

Skrzynki służbowe najczęściej są w znacznie lepszy sposób zabezpieczone niż skrzynki prywatne.

Skrzynki służbowe najczęściej są w znacznie lepszy sposób zabezpieczone niż skrzynki prywatne.

Foto: Song_about_summer

Firmowa skrzynka pocztowa zawiera wiele ważnych i niezwykle istotnych dla przedsiębiorstwa informacji: danych kontrahentów, współpracowników, informacji dotyczących finansów przedsiębiorstwa. Z reguły, nad zabezpieczeniem treści znajdujących się na służbowych skrzynkach pocztowych, czuwa dział IT lub firmowy informatyk. Skrzynki służbowe najczęściej są w znacznie lepszy sposób zabezpieczone niż skrzynki prywatne.  Co jednak powinien zrobić pracodawca w sytuacji, gdy pracownik używa prywatnej poczty do kontaktów służbowych?

Pozostało jeszcze 89% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Inwestycje
Ransomware - dwie na trzy firmy było celem cyberataku dla okupu
Inwestycje
Google wprowadza dwa nowe narzędzia dla polskich MŚP
Inwestycje
ICT – brak cyfrowych fachowców. Polska w unijnym ogonie
Inwestycje
Dane – firmy z nich nie korzystają. Jesteśmy daleko w tyle
Inwestycje
Integracja w firmie. Pracownicy łakną integracji. Nawet zdalnej
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama