Aktualizacja: 19.04.2025 20:47 Publikacja: 14.09.2021 11:41
Google wprowadził na polski rynek narzędzie dla MŚP pn. "Grow My Store"
Foto: Google
Obydwa narzędzia są bezpłatne i można je obsługiwać po polsku. Pierwsze z nich, czyli Grow My Store, pomaga sprzedawcom poprawić jakość obsługi klientów online dzięki dostosowanym raportom i rekomendacjom opartym na analizie obecności w internecie. Narzędzie testuje witryny detaliczne pod kątem 22 wskaźników, pochodzących z kilku badań, które dotyczą najlepszych praktyk w zakresie budowania pozytywnych doświadczeń klientów.
Rękawice do demakijażu sprzedajemy do ponad 70 krajów dbając o środowisko naturalne, a teraz zamknęłyśmy obieg n...
Polski startup – Nais – wybrany spośród 409 firm technologicznych weźmie udział w finale konkursu EIT Digital Ch...
Polską firmę – UVera – wybrano najlepszym start-upem biotech w Europie. Wynalazła przyjazny dla zdrowia i środow...
Kluczowe dla działania przedsiębiorstwa, a także jego dalszej przyszłości jest odpowiednie i skuteczne zabezpiec...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Taki pomysł ma polski startup Gyfted, który tworzy aplikację umożliwiającą łatwe i precyzyjne dopasowanie kandyd...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas