Google wprowadza dwa nowe narzędzia dla polskich MŚP

Polscy przedsiębiorcy mogą już korzystać z „Grow My Store” i z „Nawigatora wyszukiwań lokalnych”. Pierwsze narzędzie pomaga ocenić i poprawić stronę www, a drugie dostarcza wskazówki, które pomogą firmie wyróżnić się w wyszukiwarce i Mapach Google.

Publikacja: 14.09.2021 11:41

Google wprowadził na polski rynek narzędzie dla MŚP pn. "Grow My Store"

Google wprowadził na polski rynek narzędzie dla MŚP pn. "Grow My Store"

Foto: Google

Obydwa narzędzia są bezpłatne i można je obsługiwać po polsku. Pierwsze z nich, czyli Grow My Store, pomaga sprzedawcom poprawić jakość obsługi klientów online dzięki dostosowanym raportom i rekomendacjom opartym na analizie obecności w internecie. Narzędzie testuje witryny detaliczne pod kątem 22 wskaźników, pochodzących z kilku badań, które dotyczą najlepszych praktyk w zakresie budowania pozytywnych doświadczeń klientów.

Grow My Store - co to jest?

Pozostało jeszcze 91% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Inwestycje
Glov – polska marka, która zawojowała świat
Inwestycje
Nais, czyli kolejny sukces polskiego startupu
Inwestycje
UVera wygrywa. Polski start-up najlepszy w Europie
Inwestycje
NDA – jak zabezpieczyć się przed wyciekiem poufnych danych
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Inwestycje
Gyfted, czyli jedna rekrutacja do setek pracodawców?