Reklama
Rozwiń
Reklama

Google wprowadza dwa nowe narzędzia dla polskich MŚP

Polscy przedsiębiorcy mogą już korzystać z „Grow My Store” i z „Nawigatora wyszukiwań lokalnych”. Pierwsze narzędzie pomaga ocenić i poprawić stronę www, a drugie dostarcza wskazówki, które pomogą firmie wyróżnić się w wyszukiwarce i Mapach Google.

Publikacja: 14.09.2021 11:41

Google wprowadził na polski rynek narzędzie dla MŚP pn. "Grow My Store"

Google wprowadził na polski rynek narzędzie dla MŚP pn. "Grow My Store"

Foto: Google

Obydwa narzędzia są bezpłatne i można je obsługiwać po polsku. Pierwsze z nich, czyli Grow My Store, pomaga sprzedawcom poprawić jakość obsługi klientów online dzięki dostosowanym raportom i rekomendacjom opartym na analizie obecności w internecie. Narzędzie testuje witryny detaliczne pod kątem 22 wskaźników, pochodzących z kilku badań, które dotyczą najlepszych praktyk w zakresie budowania pozytywnych doświadczeń klientów.

Grow My Store - co to jest?

Pozostało jeszcze 91% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Inwestycje
Glov – polska marka, która zawojowała świat
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Inwestycje
Nais, czyli kolejny sukces polskiego startupu
Inwestycje
UVera wygrywa. Polski start-up najlepszy w Europie
Inwestycje
NDA – jak zabezpieczyć się przed wyciekiem poufnych danych
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Reklama
Reklama