Reklama

„Zgrane pary” - czyli strategiczne sojusze marek a prawo znaków towarowych

Sojusz marek (ang. brand Alliance) to de facto tak czy inaczej skonstruowane porozumienie między dysponentami marek czy to firmowych, produktowych a nawet parasolowych w celu osiągnięcia podwyższonej rozpoznawalności wśród odbiorców, na rynku a tym samym zwiększenia siły ich jednostkowego oddziaływania. Jest to kluczowa część budowanych strategii biznesowych, której celem jest zwiększenie zysków i zasięgu rynku.

Publikacja: 03.06.2022 13:01

„Zgrane pary”  - czyli strategiczne sojusze marek a prawo znaków towarowych

Foto: Adobe Stock

Sojusze mogą mieć różny charakter, zarówno od strony prawnej czy rynkowej, ale przede wszystkim marketingowej. I tak, rozróżnia się najczęściej trzy podstawowe typy sojuszy marek:

- marki towarzyszące

Pozostało jeszcze 97% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

ABC Firmy
Restrukturyzacja: nowe uprawnienia dłużników i wierzycieli
ABC Firmy
System kaucyjny coraz bliżej. Ważne informacje dla przedsiębiorców
ABC Firmy
System kaucyjny. Rzecznik przedsiębiorców pisze do premiera i ostrzega
ABC Firmy
Przedsiębiorca będzie mógł ukryć swój adres w CEIDG? Chodzi o bezpieczeństwo
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
ABC Firmy
Wkrótce nowe obowiązki środowiskowe dla tysięcy firm w Polsce
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama
Reklama