Reklama
Rozwiń

Loteria to nie reklamowanie trunku

Firma, która zajmuje się tylko techniczną stroną akcji promocyjnej dla producenta, nie płaci opłaty od reklamy alkoholu.

Publikacja: 13.09.2022 07:03

Loteria to nie reklamowanie trunku

Foto: Adobe Stock

Tak uznał w jednym z najnowszych orzeczeń Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi. Nie zgodził się z fiskusem, że obsługa loterii promocyjnej piwa zorganizowanej na zlecenie producenta to to samo, co jego reklamowanie, od którego należy się specjalna opłata.

Gra czy promocja

Pozostało jeszcze 93% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
ABC Firmy
Nowa funkcja w rządowym portalu dla firm. Ma pomóc w sprawdzeniu kontrahenta
ABC Firmy
Rząd chce dekryminalizacji prawa gospodarczego. Co to oznacza?
ABC Firmy
To ostatnie chwile, żeby nie zapłacić więcej za prąd. Mija ważny termin
ABC Firmy
Nowy obowiązek dla przedsiębiorców od 1 lipca. Chodzi o e-doręczenia
ABC Firmy
Firmy mają uzyskać szybszy dostęp do danych z rejestru PESEL i nie tylko