Reklama

Loteria to nie reklamowanie trunku

Firma, która zajmuje się tylko techniczną stroną akcji promocyjnej dla producenta, nie płaci opłaty od reklamy alkoholu.

Publikacja: 13.09.2022 07:03

Loteria to nie reklamowanie trunku

Foto: Adobe Stock

Tak uznał w jednym z najnowszych orzeczeń Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi. Nie zgodził się z fiskusem, że obsługa loterii promocyjnej piwa zorganizowanej na zlecenie producenta to to samo, co jego reklamowanie, od którego należy się specjalna opłata.

Gra czy promocja

Pozostało jeszcze 93% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

ABC Firmy
Koniec przestarzałego obowiązku. Rząd chce „przewietrzyć” wiele ustaw
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
ABC Firmy
Jeśli udziały w spółce po rozwodzie zyskały, trzeba się tym podzielić
ABC Firmy
Dane przedsiębiorcy w CEIDG. Kolejny organ ma wątpliwości
ABC Firmy
Spółka ukarana za błędne rozumowanie. Poszło o tajemnicę lekarską i RODO
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
ABC Firmy
Jak liczyć przedawnienie roszczeń wekslowych? Sąd Najwyższy zdecydował
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama
Reklama