Reklama
Rozwiń
Reklama

Loteria to nie reklamowanie trunku

Firma, która zajmuje się tylko techniczną stroną akcji promocyjnej dla producenta, nie płaci opłaty od reklamy alkoholu.

Publikacja: 13.09.2022 07:03

Loteria to nie reklamowanie trunku

Foto: Adobe Stock

Tak uznał w jednym z najnowszych orzeczeń Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi. Nie zgodził się z fiskusem, że obsługa loterii promocyjnej piwa zorganizowanej na zlecenie producenta to to samo, co jego reklamowanie, od którego należy się specjalna opłata.

Gra czy promocja

Pozostało jeszcze 93% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

ABC Firmy
UOKiK wydał ważny dokument dla firm i menadżerów. Można uniknąć surowych kar
ABC Firmy
Rząd idzie na rękę spóźnialskim przedsiębiorcom. Chodzi o obniżone ceny prądu
ABC Firmy
Koniec przestarzałego obowiązku. Rząd chce „przewietrzyć” wiele ustaw
ABC Firmy
Jeśli udziały w spółce po rozwodzie zyskały, trzeba się tym podzielić
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
ABC Firmy
Dane przedsiębiorcy w CEIDG. Kolejny organ ma wątpliwości
Reklama
Reklama