Reklama
Rozwiń

Loteria to nie reklamowanie trunku

Firma, która zajmuje się tylko techniczną stroną akcji promocyjnej dla producenta, nie płaci opłaty od reklamy alkoholu.

Publikacja: 13.09.2022 07:03

Loteria to nie reklamowanie trunku

Foto: Adobe Stock

Tak uznał w jednym z najnowszych orzeczeń Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi. Nie zgodził się z fiskusem, że obsługa loterii promocyjnej piwa zorganizowanej na zlecenie producenta to to samo, co jego reklamowanie, od którego należy się specjalna opłata.

Gra czy promocja

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
ABC Firmy
Nowy obowiązek dla firm już od 1 kwietnia. Ministerstwo tłumaczy, jak go spełnić
ABC Firmy
Deregulacja: będzie łatwiej o porozumienie w spornej sprawie z urzędem
ABC Firmy
Firmy mogą dostać nawet 1 mln zł od rządu. Na wniosek zostało kilka dni
ABC Firmy
Rząd chce zdjąć ciężary z firm. Ale zrobił mniej, niż pierwotnie zapowiadał
ABC Firmy
Rząd przyjął pierwszy pakiet deregulacyjny. Ma ułatwić prowadzenie biznesu
Materiał Promocyjny
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
ABC Firmy
Ważna informacja dla firm korzystających z obniżonej ceny prądu
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń