Reklama

Nastoletni influencerzy samodzielnie poprowadzą swoje biznesy, ale...

Zmiany w prawie spowodują, że młodzi przedsiębiorcy, którzy nie chcą czekać z rozkręcaniem własnych firm do osiemnastki, będą musieli nauczyć się sprawnego zarządzania pieniędzmi.

Publikacja: 25.04.2023 02:00

Nastoletni influencerzy samodzielnie poprowadzą swoje biznesy, ale...

Foto: Adobe Stock

Najmłodsi pracujący mają skorzystać na założeniach przygotowanego przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii projektu ustawy o zmianie niektórych ustaw w celu ulepszenia środowiska prawnego i instytucjonalnego dla przedsiębiorców. Dokument trafił już do konsultacji.

Resort przekonuje, że dzięki zmianom w kodeksach cywilnym i postępowania cywilnego oraz prawie przedsiębiorców pierwsze kroki w biznesie staną się łatwiejsze. Małoletni będą mogli bowiem podejmować i prowadzić działalność gospodarczą i zawodową. Przedsiębiorczym nastolatkom mają ułatwić prowadzenie firm i szybsze wejście na rynek, a osobom próbującym zakładać przedsiębiorstwa na dwuletnie dzieci – uniemożliwić omijanie przepisów.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

ABC Firmy
Dane przedsiębiorcy w CEIDG. Kolejny organ ma wątpliwości
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
ABC Firmy
Spółka ukarana za błędne rozumowanie. Poszło o tajemnicę lekarską i RODO
ABC Firmy
Jak liczyć przedawnienie roszczeń wekslowych? Sąd Najwyższy zdecydował
ABC Firmy
Dopłata do elektrycznego samochodu. Będą zmiany w Programie „NaszEauto"
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
ABC Firmy
Cyberbezpieczeństwo z wywłaszczeniem w tle. Są wątpliwości konstytucyjne
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama
Reklama