Kolejny poślizg z e-doręczeniami. Kiedy taki kontakt będzie obowiązkowy?

E-doręczenie w administracji to usługa cyfrowa, która zastąpi tradycyjną korespondencję poleconą pomiędzy obywatelem lub przedsiębiorcą a podmiotem publicznym.

Publikacja: 27.12.2023 02:00

Kolejny poślizg z e-doręczeniami. Kiedy taki kontakt będzie obowiązkowy?

Foto: Adobe Stock

Powoli, lecz nieuchronnie nadchodzą zmiany w kontaktach z organami administracji publicznej. Najpóźniej od 1 stycznia 2025 r. zaczną obowiązywać kolejne przepisy o e-doręczeniach dla organów administracji publicznej i firm. 15 grudnia 2023 r. prezydent podpisał nowelizację ustawy o doręczeniach elektronicznych.

Na czym to polega ?

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Administracja
Katarzyna Wójcik: Radny bez kontroli nad mieniem komunalnym
Administracja
Czy radny może przeprowadzić kontrole w spółce komunalnej?
Administracja
Miasto zapłaci, bo właściciel auta zapomniał o formalności. Wyrok WSA
Administracja
To, że zabytek wymaga rozbiórki, nie uchroni przed karą za zaniechanie
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Administracja
Podatnik, zaniżając wartość budowli, musi się liczyć z sankcjami