Kolejny poślizg z e-doręczeniami. Kiedy taki kontakt będzie obowiązkowy?

E-doręczenie w administracji to usługa cyfrowa, która zastąpi tradycyjną korespondencję poleconą pomiędzy obywatelem lub przedsiębiorcą a podmiotem publicznym.

Publikacja: 27.12.2023 02:00

Kolejny poślizg z e-doręczeniami. Kiedy taki kontakt będzie obowiązkowy?

Foto: Adobe Stock

Powoli, lecz nieuchronnie nadchodzą zmiany w kontaktach z organami administracji publicznej. Najpóźniej od 1 stycznia 2025 r. zaczną obowiązywać kolejne przepisy o e-doręczeniach dla organów administracji publicznej i firm. 15 grudnia 2023 r. prezydent podpisał nowelizację ustawy o doręczeniach elektronicznych.

Na czym to polega ?

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Administracja
Teresa Siudem: Jak usprawnić administrację publiczną
Administracja
W jaki sposób mierzyć efektywność działań administracji publicznej?
Administracja
Wypłata nauczycielom świadczeń zdrowotnych – obowiązki podatkowe gminy
Administracja
Czy miasto odliczy VAT od wdrożenia Inteligentnego Systemu Transportowego?
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Administracja
Dotacje z Unii na ekologiczny transport