Reklama

Podróbki szkodzą marce

Producent odnoszący sukces rynkowy musi liczyć się z istnieniem podmiotów, które chcą w relatywnie łatwy, aczkolwiek niezgodny z prawem sposób, skorzystać z jego znaków towarowych.

Publikacja: 12.03.2024 02:00

Podróbki szkodzą marce

Foto: Adobe Stock

Silne dążenie niektórych konsumentów do epatowania markami luksusowymi i nieakceptowany przez nich poziom cenowy oryginalnych towarów doprowadziło do rozwoju produkcji i handlu podrobionymi produktami oznaczonymi renomowanymi znakami towarowymi. Takie zachowanie będzie znacznie utrudnione, jeśli wzrośnie świadomość społeczeństwa, skutkująca brakiem akceptacji dla podróbek.

Działalność przestępcza

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Administracja
Teresa Siudem: Zameldowany to nie zawsze stały mieszkaniec
Administracja
Skutki procesowe wniosku o uzupełnienie decyzji administracyjnej
Administracja
Czy zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego przez OSP jest zwolniony z PCC?
Administracja
Czy gmina może odliczyć VAT od zakupów dotyczących budowy parkingu?
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Administracja
Czy zameldowanie na pobyt stały wystarczy, by wybrać sołtysa?
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama
Reklama