Podróbki szkodzą marce

Producent odnoszący sukces rynkowy musi liczyć się z istnieniem podmiotów, które chcą w relatywnie łatwy, aczkolwiek niezgodny z prawem sposób, skorzystać z jego znaków towarowych.

Publikacja: 12.03.2024 02:00

Podróbki szkodzą marce

Foto: Adobe Stock

Silne dążenie niektórych konsumentów do epatowania markami luksusowymi i nieakceptowany przez nich poziom cenowy oryginalnych towarów doprowadziło do rozwoju produkcji i handlu podrobionymi produktami oznaczonymi renomowanymi znakami towarowymi. Takie zachowanie będzie znacznie utrudnione, jeśli wzrośnie świadomość społeczeństwa, skutkująca brakiem akceptacji dla podróbek.

Działalność przestępcza

Pozostało 94% artykułu

BLACK WEEKS

Aż dwa lata dostępu do PRO.RP.PL za 899 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Administracja
Teresa Siudem: Czas na reformę służby publicznej
Administracja
Służba cywilna? Wysokie wymagania i nieadekwatne do nich zarobki
Administracja
Od czystej wody do zrównoważonej turystyki na Bałtyku
Administracja
Jak ustalić odszkodowanie za grunt wywłaszczany pod drogę?
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Administracja
Gmina rozważa aport infrastruktury do spółki. Czy odliczy VAT?