Reklama
Rozwiń
Reklama

Podróbki szkodzą marce

Producent odnoszący sukces rynkowy musi liczyć się z istnieniem podmiotów, które chcą w relatywnie łatwy, aczkolwiek niezgodny z prawem sposób, skorzystać z jego znaków towarowych.

Publikacja: 12.03.2024 02:00

Podróbki szkodzą marce

Foto: Adobe Stock

Silne dążenie niektórych konsumentów do epatowania markami luksusowymi i nieakceptowany przez nich poziom cenowy oryginalnych towarów doprowadziło do rozwoju produkcji i handlu podrobionymi produktami oznaczonymi renomowanymi znakami towarowymi. Takie zachowanie będzie znacznie utrudnione, jeśli wzrośnie świadomość społeczeństwa, skutkująca brakiem akceptacji dla podróbek.

Działalność przestępcza

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Administracja
Ochrona środowiska tak, ale nie kosztem dublowania obowiązków
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Administracja
Burmistrz musi ujawnić, którą szkołę ukończył
Administracja
Kara za zanieczyszczanie środowiska to nie odszkodowanie
Administracja
Gminna spółka pod lupą NIK
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Administracja
Jak zwalczać mobbing w administracji?
Reklama
Reklama