Reklama

Podróbki szkodzą marce

Producent odnoszący sukces rynkowy musi liczyć się z istnieniem podmiotów, które chcą w relatywnie łatwy, aczkolwiek niezgodny z prawem sposób, skorzystać z jego znaków towarowych.

Publikacja: 12.03.2024 02:00

Podróbki szkodzą marce

Foto: Adobe Stock

Silne dążenie niektórych konsumentów do epatowania markami luksusowymi i nieakceptowany przez nich poziom cenowy oryginalnych towarów doprowadziło do rozwoju produkcji i handlu podrobionymi produktami oznaczonymi renomowanymi znakami towarowymi. Takie zachowanie będzie znacznie utrudnione, jeśli wzrośnie świadomość społeczeństwa, skutkująca brakiem akceptacji dla podróbek.

Działalność przestępcza

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Administracja
Fundusze unijne. Instytucja organizująca konkurs nie może wprowadzać w błąd
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Administracja
Szkoła publiczna musi jasno uzasadnić odmowę przyjęcia dziecka
Administracja
Administrację czekają korekty wynagrodzeń
Administracja
Rada gminy nie upoważni wójta do wystawienia weksla
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Administracja
Kto i kiedy płaci za korzystanie ze środowiska?
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama