Podróbki szkodzą marce

Producent odnoszący sukces rynkowy musi liczyć się z istnieniem podmiotów, które chcą w relatywnie łatwy, aczkolwiek niezgodny z prawem sposób, skorzystać z jego znaków towarowych.

Publikacja: 12.03.2024 02:00

Podróbki szkodzą marce

Foto: Adobe Stock

Silne dążenie niektórych konsumentów do epatowania markami luksusowymi i nieakceptowany przez nich poziom cenowy oryginalnych towarów doprowadziło do rozwoju produkcji i handlu podrobionymi produktami oznaczonymi renomowanymi znakami towarowymi. Takie zachowanie będzie znacznie utrudnione, jeśli wzrośnie świadomość społeczeństwa, skutkująca brakiem akceptacji dla podróbek.

Działalność przestępcza

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Administracja
Katarzyna Wójcik: Radny bez kontroli nad mieniem komunalnym
Administracja
Czy radny może przeprowadzić kontrole w spółce komunalnej?
Administracja
Miasto zapłaci, bo właściciel auta zapomniał o formalności. Wyrok WSA
Administracja
To, że zabytek wymaga rozbiórki, nie uchroni przed karą za zaniechanie
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Administracja
Podatnik, zaniżając wartość budowli, musi się liczyć z sankcjami