Aktualizacja: 19.08.2021 10:21 Publikacja: 19.08.2021 08:27
Foto: Adobe Stock
Aktualnie każda organizacja gromadzi duże ilości informacji, w tym danych osobowych, przez które, zgodnie z art. 4 pkt 1 RODO należy rozumieć wszelkie informacje o już zidentyfikowanej osobie lub informacje umożliwiające zidentyfikowanie osoby. Niewątpliwie działania na znacznej ilości danych, ich analizowanie, następnie wyciąganie wniosków i tworzenie zestawień byłoby znacznie utrudnione bez automatyzacji procesu i wykorzystania nowoczesnych narzędzi. Dlatego już dzisiaj decyzje oparte na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych są powszechnie wykorzystywane w wielu branżach. W szczególności popularnością cieszą się w sektorze marketingu i reklamy, gdzie wykorzystywane jest profilowanie (np. reklama behawioralna). Ze względu na korzyści są stosowane także przez sektor: finansowy (np. dane na potrzeby scoringu kredytowego), ubezpieczeniowy czy opieki zdrowotnej (np. analiza stanu zdrowia).
W tym roku w maju było jak w tytule piosenki Maanamu. Ale to wyjątek od reguły. Z każdym rokiem jest coraz ciepl...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Trwają prace nad zmianą przepisów dotyczących BHP w zakresie temperatur maksymalnych w miejscu pracy. Korzystają...
Za zaległości spółki z o.o. odpowiadają solidarnie całym swoim majątkiem członkowie jej zarządu, jeżeli egzekucj...
System kaucyjny zacznie działać w październiku br. Każda placówka ma do wyboru dwie metody zbiórki opakowań – ma...
Greenwashing stał się istotnym problemem wobec rosnącej popularności produktów ekologicznych oraz inwestycji ESG...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas