Reklama
Rozwiń

Rewolucja na rynku konsumenckim - nowe zasady informowania o obniżkach cen

Czy nowe zasady dotyczące informowania o obniżkach cen doprowadzą do zmiany zasad organizowania promocji? Jakie nowe obowiązki zostaną nałożone na przedsiębiorców w przypadku „płatności" danymi osobowymi? Na pytania odpowiadają prawniczki z kancelarii WKB.

Publikacja: 07.10.2021 11:51

Rewolucja na rynku konsumenckim - nowe zasady informowania o obniżkach cen

Foto: Adobe Stock

Na początku lipca na stronie Rządowego Centrum Legislacji pojawił się projekt ustawy implementującej Dyrektywę Omnibus1 („projekt ustawy"), która ma zostać transponowana do polskiego porządku prawnego do 28 listopada 2021 r. Państwa członkowskie powinny stosować te przepisy od 28 maja 2022 r. Może to wprowadzić sporą rewolucję nie tylko w kwestii samego komunikowania się z konsumentami (szczególnie w świecie cyfrowym), lecz także w ich zwyczajach zakupowych.

Jakie zmiany zawiera projekt?

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Biznes
Teresa Siudem: Członek zarządu nie odchodzi bez pożegnania
Biznes
Jak skutecznie zrezygnować z funkcji członka zarządu?
Biznes
Środki z Krajowego Planu Odbudowy a obowiązki zamówieniowe beneficjentów
Biznes
Bezpieczne relacje, silna firma – rola umów w biznesie rodzinnym
Biznes
Sprzedaż udziałów lub akcji. Jak zawrzeć bezpieczną i korzystną transakcję?