Reklama
Rozwiń

Rewolucja na rynku konsumenckim - nowe zasady informowania o obniżkach cen

Czy nowe zasady dotyczące informowania o obniżkach cen doprowadzą do zmiany zasad organizowania promocji? Jakie nowe obowiązki zostaną nałożone na przedsiębiorców w przypadku „płatności" danymi osobowymi? Na pytania odpowiadają prawniczki z kancelarii WKB.

Publikacja: 07.10.2021 11:51

Rewolucja na rynku konsumenckim - nowe zasady informowania o obniżkach cen

Foto: Adobe Stock

Na początku lipca na stronie Rządowego Centrum Legislacji pojawił się projekt ustawy implementującej Dyrektywę Omnibus1 („projekt ustawy"), która ma zostać transponowana do polskiego porządku prawnego do 28 listopada 2021 r. Państwa członkowskie powinny stosować te przepisy od 28 maja 2022 r. Może to wprowadzić sporą rewolucję nie tylko w kwestii samego komunikowania się z konsumentami (szczególnie w świecie cyfrowym), lecz także w ich zwyczajach zakupowych.

Jakie zmiany zawiera projekt?

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Biznes
Julita Karaś-Gasparska: Alkomat przy wejściu do pracy?
Biznes
Czy wciąż możliwy jest outsourcing cudzoziemca
Biznes
Fundacja rodzinna a działalność gospodarcza – granice zwolnienia z CIT
Biznes
Kidinfluencerzy – mali twórcy, wielki biznes dzieci (dorosłych?)
Biznes
Wypłata komplementariuszowi zaliczek na poczet zysku – skutki podatkowe
Biznes
Były członek zarządu może zgłosić upadłość konsumencką