Aktualizacja: 21.10.2021 07:37 Publikacja: 21.10.2021 12:42
Foto: Adobe Stock
Duża konkurencja i dynamika rynku dóbr szybko zbywalnych sprawia, że produkty konkurują ze sobą nie tylko jakością, opakowaniem czy reklamą, ale także nazewnictwem. Producenci i produkty chcą się wyróżniać. Logotypy, hasła reklamowe, czy same w sobie kształty opakowań produktów są często rejestrowane jako znaki towarowe. Dzięki znakom towarowym konsumenci odróżniają towary (usługi) jednych przedsiębiorstw od innych. Mogą szybko i łatwo dokonać tego rozróżnienia i wybrać produkt, którego poszukują.
Nikt nie lubi płacić podatków, więc jeśli jest możliwość ich legalnego obniżenia poprzez skorzystanie z ulg czy...
Podatnicy osiągający przychody inne niż z zysków kapitałowych mogą odliczyć koszty poniesione na działalność B+R...
Wspólne pomieszczenia w biurze mogą być źródłem bardzo wielu informacji, czasem niezwykle cennych, szczególnie g...
Sytuacje, w których wykonawcy należący do tej samej grupy kapitałowej składają odrębne oferty w postępowaniu o u...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Organy podatkowe uznają zasadniczo, że pożyczki są zwolnione z VAT, a przez to wyłączone z PCC, także gdy są udz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas