Aktualizacja: 21.10.2021 07:37 Publikacja: 21.10.2021 12:42
Foto: Adobe Stock
Duża konkurencja i dynamika rynku dóbr szybko zbywalnych sprawia, że produkty konkurują ze sobą nie tylko jakością, opakowaniem czy reklamą, ale także nazewnictwem. Producenci i produkty chcą się wyróżniać. Logotypy, hasła reklamowe, czy same w sobie kształty opakowań produktów są często rejestrowane jako znaki towarowe. Dzięki znakom towarowym konsumenci odróżniają towary (usługi) jednych przedsiębiorstw od innych. Mogą szybko i łatwo dokonać tego rozróżnienia i wybrać produkt, którego poszukują.
Organizatorzy wyjazdów na obozy i kolonie, a także rodzice i opiekunowie wyjeżdżających dzieci mają prawo zażąda...
Obowiązujące od czerwca przepisy zakazują wydania zezwolenia na pracę, jeżeli cudzoziemiec miałby wykonywać prac...
Nawet jeśli fundacja podejmie określone czynności, to dopóki nie są one zorganizowane, ciągłe i zarobkowe, dopót...
Obecnie dzieci stają się nadawcami reklam dla dzieci, co nie powinno mieć miejsca. Za ich działaniami stoją rodz...
Dochodów (przychodów) z dywidend i z udziału w zyskach osób prawnych nie łączy się z dochodami opodatkowanymi we...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas