Reklama
Rozwiń
Reklama

Współpraca franczyzodawcy z franczyzobiorcą

Kodeks dobrych praktyk dla rynku franczyzy określa podstawowe zasady współpracy w ramach sieci franczyzowej – od jej nawiązania do zakończenia. Do jego przestrzegania zobowiązane są te podmioty, które ten dokument przyjęły.

Publikacja: 12.05.2022 20:52

Współpraca franczyzodawcy z franczyzobiorcą

Foto: Adobe Stock

Z dostępnych publicznie informacji1 (dane z 2020 r.) wynika, że w Polsce działało 1310 sieci franczyzowych i 83 tys. franczyzobiorców. Na rynku pojawiają się nowe koncepty biznesowe a zainteresowanie przystąpieniem do sieci franczyzowych jest coraz większe. Franczyzobiorcy są coraz bardziej świadomymi przedsiębiorcami, a celem franczyzodawców jest wsparcie ich w prowadzeniu działalności oraz stworzenie modelu franczyzy, który będzie przejrzysty oraz będzie uwzględniał interesy obu stron.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Zakupy online z botem? Nadchodzi rewolucja w handlu, ale klienci mają obawy
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Biznes
Teresa Siudem: Kiedy ciąg cyfr staje się znakiem towarowym
Biznes
Wniosek o ogłoszenie upadłości a zasady reprezentacji w spółce
Biznes
DRSI – jakie ułatwienia przewiduje specustawa obronna?
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Biznes
Kiedy liczby tworzą znak towarowy?
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama