Reklama
Rozwiń
Reklama

Nowe możliwości na rynku fotowoltaiki – jak je wykorzystać?

Od 1 kwietnia 2022 roku zmieniły się zasady rozliczeń z prosumentami energii wytwarzanej przez panele słoneczne. Nowe regulacje zachwiały rynkiem fotowoltaiki, jednak nic nie wskazuje na głębszy kryzys tej branży. Trzeba tylko wykorzystać nowe rozwiązania.

Publikacja: 23.06.2022 15:44

Nowe możliwości na rynku fotowoltaiki – jak je wykorzystać?

Foto: Adobe Stock

Konieczność przeprowadzenia transformacji energetycznej jest faktem, wynikającym nie tylko z przepisów prawa i już dokonanych zmian. Od czasu wybuchu wojny w Ukrainie kwestia ta zaczęła mieć znaczenie strategiczne, stając się jednym z elementów uniezależniania się Europy od rosyjskich surowców energetycznych. Tymczasem zmiany w zasadach rozliczeń energii wytwarzanej przez panele PV spowodowały ogromny spadek zainteresowania ich instalowaniem po 1 kwietnia br., kiedy to weszły w życie nowe regulacje. Przyniosły one także ciekawe rozwiązania, w których tkwi ogromny potencjał. Wprowadzenie instytucji prosumenta zbiorowego i wirtualnego może znów znacząco zdynamizować rozwój fotowoltaiki. Stąd zamiast kryzysu na horyzoncie pojawia się progres.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Julita Karaś-Gasparska: Kto kupi strategiczną nieruchomość
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biznes
Prawo restrukturyzacyjne kontra praktyka ZUS, czyli spór o odsetki
Biznes
Kiedy menedżer odpowie za oszustwo podatkowe
Biznes
Udzielenie pożyczki wspólnikowi przez spółkę komandytową bez PCC
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Biznes
Skarb Państwa może wykupić mienie upadłego
Reklama
Reklama