Aktualizacja: 05.07.2025 19:43 Publikacja: 08.09.2022 21:34
Foto: Adobe Stock
Niepisaną zasadą obowiązującą na gruncie ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (dalej „PZP”) jest ta, że każde postępowanie, nawet prowadzone w tym samym czasie, stanowi odrębną całość. Tym samym decyzje zamawiającego z jednego postępowania – co do zasady – nie dotyczą tego samego lub innych zamawiających w innych postępowaniach. Co do zasady, ponieważ od ww. zasady występują pewne wyjątki, kiedy to określone działania lub zaniechania wykonawcy z przeszłości, mogą oddziaływać na jego sytuację w kolejnych postępowaniach.
Członek zarządu ma prawo zakończyć współpracę ze spółką, którą zarządza. Przy rezygnacji musi jednak dopełnić od...
Decyzja o rezygnacji z funkcji członka zarządu powinna być przemyślana i poprzedzona oceną skutków prawnych i or...
W stosunku do środków z KPO brak jest ogólnych wytycznych regulujących zasady przygotowania i prowadzenia postęp...
Brak precyzyjnych, pisemnych regulacji w zakresie zasad współpracy pomiędzy członkami rodziny może prowadzić do...
Jednym z najistotniejszych elementów procesu sprzedaży udziałów lub akcji jest dogłębny i profesjonalny proces w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas