Aktualizacja: 20.04.2025 03:26 Publikacja: 03.11.2022 22:27
Foto: Adobe Stock
Czy dzisiaj pracownicy są dla pracodawców kosztem, czy podstawowym i najcenniejszym zasobem?
To dobre pytanie na początek rozmowy o rynku pracy w czasie kryzysu. Bo z jednej strony pracownicy są oczywiście kosztem, ponieważ nikt za darmo nie pracuje. Ale z drugiej strony trzeba jasno powiedzieć, że w stosunku do sytuacji z początku lat 90., którą ludzie pamiętają i której się boją, nastąpiła ogromna zmiana poglądów wśród pracodawców. Pracownik stał się dobrem, którego utrata może zagrozić biznesowi, stał się inwestycją, z której trudno się wycofać poprzez pochopną decyzję o zwolnieniu. Doświadczenie, wiedza, umiejętności pracowników stały się dla firm dobrem niemal bezcennym.
Dłużnik nie musi już przepisywać majątku na konkubinę, by ukryć go przed komornikiem. Może wykorzystać do tego l...
Wyegzekwowanie należności w niektórych sprawach jest problemem. Wiele egzekucji kończy się wydaniem postanowieni...
Początek 2025 roku przyniósł szereg komunikatów Urzędu Regulacji Energetyki, które wywołały liczne wątpliwości n...
Przedsiębiorca, decydując się na współpracę z sektorem publicznym, powinien pamiętać, że rządzi się ona innymi p...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Kodeks cywilny zawiera regulacje, na podstawie których wykonawca może domagać się dostosowania wysokości wynagro...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas