Aktualizacja: 27.06.2025 08:31 Publikacja: 08.11.2022 02:00
Foto: Adobe Stock
Idea społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) polega na wspieraniu rozwoju lokalnych społeczności przez podejmowanie przejrzystych oraz etycznych działań. CSR opiera się na zarządzaniu przedsiębiorstwem w taki sposób, by dzięki świadomym, zrównoważonym działaniom zorientowanym nie tylko na zysk finansowy i aspekty ekonomiczne, ale przy uwzględnieniu potrzeb i wymagań szeroko pojętych interesów społecznych w otoczeniu firmy, przedsiębiorstwo wywierało pozytywny wpływ w takich obszarach jak prawa człowieka, prawa pracownicze, konsumenckie, ochrona środowiska czy edukacja i kultura.
Od 28 czerwca 2025 roku dostępność cyfrowa stanie się obowiązkiem dla wielu przedsiębiorców działających na rynk...
Polski Akt o Dostępności ma eliminować bariery cyfrowe, które utrudniają korzystanie z nowoczesnych technologii...
Uchybienie przez członka zarządu obowiązkowi sprawozdawczemu niesie za sobą niekorzystne konsekwencje, m.in. nał...
Lepsza ochrona zdrowia, środowiska i większa przejrzystość dla konsumentów – to główne cele rewizji unijnych prz...
Podziały wiążą się z dwiema kluczowymi cechami. Pierwszą jest przeniesienie praw i obowiązków, czyli tzw. sukces...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas