Aktualizacja: 14.04.2025 06:33 Publikacja: 24.11.2022 22:04
Foto: Adobe Stock
Influencerzy gromadzą wokół siebie dużą liczbę obserwujących, którzy często są osobami bardzo zaangażowanymi i faktycznie czytają i zapoznają się z treściami, które influencer udostępnia w mediach społecznościowych. Z tej popularności można skorzystać, jednak należy robić to z głową, zwłaszcza wobec niedawnego zainteresowania tematem influence marketingu przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Nawet śmierć dłużnika nie przekreśla możliwości odzyskania należności. Wierzyciel musi jednak podjąć wymagane pr...
Dostępność cyfrowa przestaje być domeną sektora usług świadczonych przez instytucje publiczne. Od 28 czerwca 202...
Komisja Europejska przedstawiła pakiet „Omnibus”, dotyczący regulacji zrównoważonego rozwoju (CSRD). Jego nadrzę...
Prawo, by mogło zostać wniesione do spółki z o.o. jako aport, musi mieć majątkowy charakter oraz wymierną wartoś...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Postępowanie arbitrażowe znacznie przyspiesza rozwiązanie sporu. Sprawdza się zwłaszcza tam, gdzie spór dotyczy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas