Reklama

Jak bezpiecznie kształtować współpracę z influencerem?

Influence marketing jest bardzo popularną formą reklamy, z której mogą skorzystać przedsiębiorcy. Decydując się na taką formę współpracy muszą jednak pamiętać o zabezpieczeniu swoich praw.

Publikacja: 24.11.2022 22:04

Jak bezpiecznie kształtować współpracę z influencerem?

Foto: Adobe Stock

Influencerzy gromadzą wokół siebie dużą liczbę obserwujących, którzy często są osobami bardzo zaangażowanymi i faktycznie czytają i zapoznają się z treściami, które influencer udostępnia w mediach społecznościowych. Z tej popularności można skorzystać, jednak należy robić to z głową, zwłaszcza wobec niedawnego zainteresowania tematem influence marketingu przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Forma współpracy

Pozostało jeszcze 97% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Jaką formę działalności wybrać?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Biznes
Zmieniasz nazwę firmy? Zrób to w pięciu rejestrach
Biznes
Kiedy ogólne warunki umów w relacjach B2B wiążą drugą stronę?
Biznes
Restrukturyzacja zapobiegawcza – najważniejsze zmiany dla dłużników i wierzycieli
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Które postanowienia w umowach między przedsiębiorcami są niedozwolone?
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama
Reklama