Aktualizacja: 05.07.2025 18:26 Publikacja: 20.12.2022 11:27
Foto: Adobe Stock
Badania przeprowadzone przez firmę Iron Mountain Polska mówią, że aż 93 proc. firm deklaruje chęć wyeliminowania papierowych dokumentów w ciągu pięciu lat. Wciąż jednak obawiają się niejednoznacznego stanowiska fiskusa, które nie daje pewności, że zdigitalizowane dokumenty mogą być wyłączną formą rozliczeń podatkowych i nie będą kwestionowane.
W Polsce od lat praktycznie każdy rząd uchwala kolejne pakiety deregulacyjne, które mają ułatwić życie przedsiębiorcom. W gąszczu reform umyka rzecz absolutnie zasadnicza. Przepisy dotyczące cyfrowych faktur są wciąż niejasne, tak jak stanowisko fiskusa. W czasach nowych technologii, wszechogarniającej cyfryzacji wszystkiego, przedsiębiorcy obawiają się elektronicznego przechowywania. Są skazani na czasochłonne, a czasem kosztowne magazynowanie dokumentów. A fiskus milczy. Tymczasem to zbyt poważna sprawa, aby podatników stać było na niepewność.
Członek zarządu ma prawo zakończyć współpracę ze spółką, którą zarządza. Przy rezygnacji musi jednak dopełnić od...
Decyzja o rezygnacji z funkcji członka zarządu powinna być przemyślana i poprzedzona oceną skutków prawnych i or...
W stosunku do środków z KPO brak jest ogólnych wytycznych regulujących zasady przygotowania i prowadzenia postęp...
Brak precyzyjnych, pisemnych regulacji w zakresie zasad współpracy pomiędzy członkami rodziny może prowadzić do...
Jednym z najistotniejszych elementów procesu sprzedaży udziałów lub akcji jest dogłębny i profesjonalny proces w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas