Reklama
Rozwiń
Reklama

Wiedza o marketingu przyda się w firmie

Przedsiębiorca może rozliczyć w podatkowych kosztach wydatki na studia uczące zarządzania biznesem.

Publikacja: 12.01.2023 20:00

Wiedza o marketingu przyda się w firmie

Foto: Adobe Stock

Znajomość strategii marketingowych przyda się w działalności. Ułatwi zdobywanie klientów, dzięki czemu wzrosną przychody firmy. Dlatego wydatki na studia można zaliczyć do podatkowych kosztów. Takie są wnioski z interpretacji Dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej z 15 listopada 2022 r. (nr 0115-KDIT3.4011.660.2022. 2.AWO).

Wystąpił o nią przedsiębiorca zajmujący się produkcją urządzeń medycznych. Prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą. Kilka miesięcy po jej założeniu zapisał się na studia z zarządzania. Uczy się na nich wielu rzeczy, m.in. marketingu i strategii budowania marki. Poznaje też tajniki przedsiębiorczości, ekonomii czy księgowości. Dowiaduje się, jak pozyskiwać środki na inwestycje oraz zarządzać pracą w zespole (gdyby zdecydował się na zatrudnienie pracowników).

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Kiedy ciąg cyfr staje się znakiem towarowym
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Biznes
Wniosek o ogłoszenie upadłości a zasady reprezentacji w spółce
Biznes
DRSI – jakie ułatwienia przewiduje specustawa obronna?
Biznes
Kiedy liczby tworzą znak towarowy?
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Biznes
Jakich formalności dopełnić zbywając przedsiębiorstwo spółki lub jego część?
Reklama
Reklama