Reklama

Wiedza o marketingu przyda się w firmie

Przedsiębiorca może rozliczyć w podatkowych kosztach wydatki na studia uczące zarządzania biznesem.

Publikacja: 12.01.2023 20:00

Wiedza o marketingu przyda się w firmie

Foto: Adobe Stock

Znajomość strategii marketingowych przyda się w działalności. Ułatwi zdobywanie klientów, dzięki czemu wzrosną przychody firmy. Dlatego wydatki na studia można zaliczyć do podatkowych kosztów. Takie są wnioski z interpretacji Dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej z 15 listopada 2022 r. (nr 0115-KDIT3.4011.660.2022. 2.AWO).

Wystąpił o nią przedsiębiorca zajmujący się produkcją urządzeń medycznych. Prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą. Kilka miesięcy po jej założeniu zapisał się na studia z zarządzania. Uczy się na nich wielu rzeczy, m.in. marketingu i strategii budowania marki. Poznaje też tajniki przedsiębiorczości, ekonomii czy księgowości. Dowiaduje się, jak pozyskiwać środki na inwestycje oraz zarządzać pracą w zespole (gdyby zdecydował się na zatrudnienie pracowników).

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Świąteczne zakupy z AI. Uwaga na pułapkę cen skrojonych na miarę
Biznes
Teresa Siudem: Ochrona lasów – nowe obowiązki przedsiębiorców
Biznes
Nieprzemyślane rabaty? UOKiK może je zakwestionować
Biznes
Compliance – jak dowody należytej staranności decydują o wyniku sprawy
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
Rozporządzenie o wylesianiu (EUDR) – nowe obowiązki dla firm
Materiał Promocyjny
Jak rozwiązać problem rosnącej góry ubrań
Reklama
Reklama