Promocja produktów – nie ma prostych rozwiązań

Weryfikacja ryzyk prawnych związanych z przetwarzaniem danych klientów, cyberbezpieczeństwem, prawem własności intelektualnej dóbr cyfrowych i ich licencjonowaniem w metaverse jest kluczowa dla bezpieczeństwa firmy i jej klientów – mówi Justyna Wilczyńska-Baraniak, partnerka w EY, liderka zespołu prawa własności intelektualnej, technologii i danych osobowych.

Publikacja: 31.01.2023 10:10

Promocja produktów – nie ma prostych rozwiązań

Foto: Adobe Stock

Pojęcie metaverse po raz pierwszy pojawiło się w książce „Śnieżyca”. Ostatnio to bardzo modne hasło. Co tak naprawdę oznacza?

To trudne pytanie. Jakiś czas temu nawet prezes firmy Apple wskazał, że nie jest pewien, czy w prosty sposób można wyjaśnić, czym jest metaverse. A to jest kluczowe do tego, by ludzie go rozumieli.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Biznes
Teresa Siudem: Co ma polska firma do lasów Amazonii
Materiał Promocyjny
VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025
Biznes
EUDR - nowe obowiązki firm. Jak zweryfikować łańcuch dostaw?
Biznes
Dwa lata z polską fundacją rodzinną i 20 praktycznych wskazówek
Biznes
RODO i nowe wytyczne dla GPAI. Jakie zmiany szykuje Bruksela?
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Biznes
Odpowiedzialność wspólników spółki osobowej po przekształceniu w spółkę z o.o.
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont