Reklama

Promocja produktów – nie ma prostych rozwiązań

Weryfikacja ryzyk prawnych związanych z przetwarzaniem danych klientów, cyberbezpieczeństwem, prawem własności intelektualnej dóbr cyfrowych i ich licencjonowaniem w metaverse jest kluczowa dla bezpieczeństwa firmy i jej klientów – mówi Justyna Wilczyńska-Baraniak, partnerka w EY, liderka zespołu prawa własności intelektualnej, technologii i danych osobowych.

Publikacja: 31.01.2023 10:10

Promocja produktów – nie ma prostych rozwiązań

Foto: Adobe Stock

Pojęcie metaverse po raz pierwszy pojawiło się w książce „Śnieżyca”. Ostatnio to bardzo modne hasło. Co tak naprawdę oznacza?

To trudne pytanie. Jakiś czas temu nawet prezes firmy Apple wskazał, że nie jest pewien, czy w prosty sposób można wyjaśnić, czym jest metaverse. A to jest kluczowe do tego, by ludzie go rozumieli.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Kto odpowiada za compliance w spółce?
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
Kiedy umowa zlecenia to umowa o pracę?
Biznes
Zasoby w systemie compliance jako miara należytej staranności zarządu
Biznes
AI w biznesie: kto odpowiada za błędy sztucznej inteligencji?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes
Skutki nieuzyskania absolutorium przez członka zarządu
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama
Reklama