Promocja produktów – nie ma prostych rozwiązań

Weryfikacja ryzyk prawnych związanych z przetwarzaniem danych klientów, cyberbezpieczeństwem, prawem własności intelektualnej dóbr cyfrowych i ich licencjonowaniem w metaverse jest kluczowa dla bezpieczeństwa firmy i jej klientów – mówi Justyna Wilczyńska-Baraniak, partnerka w EY, liderka zespołu prawa własności intelektualnej, technologii i danych osobowych.

Publikacja: 31.01.2023 10:10

Promocja produktów – nie ma prostych rozwiązań

Foto: Adobe Stock

Pojęcie metaverse po raz pierwszy pojawiło się w książce „Śnieżyca”. Ostatnio to bardzo modne hasło. Co tak naprawdę oznacza?

To trudne pytanie. Jakiś czas temu nawet prezes firmy Apple wskazał, że nie jest pewien, czy w prosty sposób można wyjaśnić, czym jest metaverse. A to jest kluczowe do tego, by ludzie go rozumieli.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Biznes
Teresa Siudem: Jak powstrzymać nieuczciwą konkurencję?
Biznes
Jak wpływać na zmiany społeczne i korzystać z nich podatkowo?
Biznes
Distressed M&A – przejęcia firm w trudnej sytuacji na polskim rynku
Biznes
Wyposażenie mieszkania w kosztach? Jest to możliwe
Biznes
Raportowanie niefinansowe – nowe obowiązki małych i średnich firm