Reklama
Rozwiń

Linkowanie: czy przedsiębiorca jest bezpieczny w internecie

Odsyłając do nielegalnie zamieszczonych utworów, możemy wejść w kolizję z prawem.

Publikacja: 14.02.2023 10:11

Linkowanie: czy przedsiębiorca jest bezpieczny w internecie

Foto: Adobe Stock

W wielu branżach internet stał się jednym z głównych środków komunikowania o swoich towarach i usługach. Trudno obecnie wyobrazić sobie większe przedsiębiorstwo, które nie ma swojej strony internetowej. Duża część prowadzi także swoje strony w ramach portali społecznościowych. Pojawia się jednak problem, gdzie jest granica tego, co w internecie jest dozwolone, a kiedy można narazić się na zarzut naruszenia czyichś praw. Szczególne wątpliwości powstają w związku z korzystaniem z treści zamieszczonych przez innych użytkowników i linkowaniem (odsyłaniem) do tych treści (chodzi m.in. o przycisk „udostępnij” na Facebooku lub LinkedIn).

Pozostało jeszcze 90% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Biznes
Julita Karaś-Gasparska: Alkomat przy wejściu do pracy?
Biznes
Czy wciąż możliwy jest outsourcing cudzoziemca
Biznes
Fundacja rodzinna a działalność gospodarcza – granice zwolnienia z CIT
Biznes
Kidinfluencerzy – mali twórcy, wielki biznes dzieci (dorosłych?)
Biznes
Wypłata komplementariuszowi zaliczek na poczet zysku – skutki podatkowe