Reklama

Linkowanie: czy przedsiębiorca jest bezpieczny w internecie

Odsyłając do nielegalnie zamieszczonych utworów, możemy wejść w kolizję z prawem.

Publikacja: 14.02.2023 10:11

Linkowanie: czy przedsiębiorca jest bezpieczny w internecie

Foto: Adobe Stock

W wielu branżach internet stał się jednym z głównych środków komunikowania o swoich towarach i usługach. Trudno obecnie wyobrazić sobie większe przedsiębiorstwo, które nie ma swojej strony internetowej. Duża część prowadzi także swoje strony w ramach portali społecznościowych. Pojawia się jednak problem, gdzie jest granica tego, co w internecie jest dozwolone, a kiedy można narazić się na zarzut naruszenia czyichś praw. Szczególne wątpliwości powstają w związku z korzystaniem z treści zamieszczonych przez innych użytkowników i linkowaniem (odsyłaniem) do tych treści (chodzi m.in. o przycisk „udostępnij” na Facebooku lub LinkedIn).

Pozostało jeszcze 90% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Greenwashing – jak firmy oszukują klientów
Biznes
Data Act. Co zmienia się w obszarze usług przetwarzania danych?
Biznes
Wizyta domowa lekarza skończyła się utratą danych pacjentów. Prezes UODO ukarał ZOZ
Biznes
System kaucyjny - transakcje z podmiotami powiązanymi
Biznes
Firmy stosujące ekościemę pod lupą organów regulacyjnych
Reklama
Reklama
Reklama