Reklama

Negocjacje i renegocjacje umów w branży deweloperskiej

Renegocjowanie zawartych już umów jest dużo trudniejsze niż ustalanie warunków niezawartych jeszcze kontraktów. Dlatego, podczas planowania inwestycji, tak istotnym jest położenie głównego nacisku na szczegółowe negocjowanie postanowień przyszłych umów.

Publikacja: 03.03.2023 02:00

Negocjacje i renegocjacje umów w branży deweloperskiej

Foto: Adobe Stock

Kluczem do podjęcia skutecznych działań w zakresie negocjowania warunków przyszłych kontraktów lub renegocjowania umów już zawartych jest odpowiedź na pytanie czy rzeczywiście krajowa branża deweloperska przeżywa głęboki kryzys czy są to jedynie przejściowe problemy związane z redukcją rentowności inwestycji, wynikające z aktualnych czynników gospodarczych, a jeśli tak to w jakiej perspektywie czasowej sytuacja ta może ulec poprawie.

Czy branża deweloperska przeżywa kryzys? Eksperci nie są zgodni

Pozostało jeszcze 98% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Zakupy online z botem? Nadchodzi rewolucja w handlu, ale klienci mają obawy
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Biznes
Teresa Siudem: Kiedy ciąg cyfr staje się znakiem towarowym
Biznes
Wniosek o ogłoszenie upadłości a zasady reprezentacji w spółce
Biznes
DRSI – jakie ułatwienia przewiduje specustawa obronna?
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Biznes
Kiedy liczby tworzą znak towarowy?
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama