Reklama
Rozwiń
Reklama

Grupowe polisy na życie to atrakcyjny dodatek do wynagrodzenia

Pandemia sprawiła, że pracownicy bardziej zainteresowali się benefitami, zwłaszcza związanymi ze zdrowiem. Grupowe ubezpieczenia na życie wciąż nie są jednak zbyt popularne. Oferują je głównie duże firmy.

Publikacja: 20.10.2023 02:00

Grupowe polisy na życie to atrakcyjny dodatek do wynagrodzenia

Foto: Adobe Stock

Umowę grupowego ubezpieczenia na życie zawiera zakład pracy na rzecz pracowników. Towarzystwa ubezpieczeniowe nie dokonują medycznej oceny ryzyka, nie wymagają zaświadczeń dotyczących stanu zdrowia ubezpieczonych i nie różnicują warunków w zależności od zdrowia czy wieku ubezpieczonego.

– W ostatnich kilkunastu miesiącach przeprowadziliśmy zdecydowanie większą ilość przetargów na dostawcę tego benefitu w porównaniu z poprzednimi latami. Dotyczy to przede wszystkim programów opartych na krotności wynagrodzenia. Decyzje o rozpoczęciu działań wynikały z kilku powodów. Jednym z nich bez wątpienia była inflacja, ale równie istotne było zwiększenie atrakcyjności oferowanego benefitu – mówi Łukasz Pyzel, dyrektor ds. rozwoju biznesu, Departament Ubezpieczeń Osobowych i Benefitów Pracowniczych w WTW.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Kiedy ciąg cyfr staje się znakiem towarowym
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Biznes
Wniosek o ogłoszenie upadłości a zasady reprezentacji w spółce
Biznes
DRSI – jakie ułatwienia przewiduje specustawa obronna?
Biznes
Kiedy liczby tworzą znak towarowy?
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Biznes
Jakich formalności dopełnić zbywając przedsiębiorstwo spółki lub jego część?
Reklama
Reklama