Aktualizacja: 19.04.2025 20:51 Publikacja: 27.02.2024 02:00
Foto: Adobe Stock
Od czasu wprowadzenia nowych przepisów w 2023 r. tworzenie materiałów marketingowych dla wyrobów medycznych stanowi dla przedsiębiorców zdecydowanie większe wyzwanie niż wcześniej. Dlatego warto podejść do tego procesu metodycznie. Jak wskazywałam w poprzednim artykule z tej serii („BF” z 30 stycznia 2024 r.), tworzenie materiału zaczynamy od określenia jego charakteru: czy jest to reklama, czy jednak informacja? W dalszej kolejności identyfikujemy adresata materiału: profesjonalista czy pacjent? To determinuje chociażby, jakie obowiązkowe elementy powinny znaleźć się w reklamie. Szczególnie ostrożnie należy tworzyć materiały kierowane do publicznej wiadomości – ustawa z 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych wprowadziła dla nich szereg wymagań. Poniżej najważniejsze z nich.
Dłużnik nie musi już przepisywać majątku na konkubinę, by ukryć go przed komornikiem. Może wykorzystać do tego l...
Wyegzekwowanie należności w niektórych sprawach jest problemem. Wiele egzekucji kończy się wydaniem postanowieni...
Początek 2025 roku przyniósł szereg komunikatów Urzędu Regulacji Energetyki, które wywołały liczne wątpliwości n...
Przedsiębiorca, decydując się na współpracę z sektorem publicznym, powinien pamiętać, że rządzi się ona innymi p...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Kodeks cywilny zawiera regulacje, na podstawie których wykonawca może domagać się dostosowania wysokości wynagro...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas