Aktualizacja: 21.06.2025 13:18 Publikacja: 27.02.2024 02:00
Foto: Adobe Stock
Od czasu wprowadzenia nowych przepisów w 2023 r. tworzenie materiałów marketingowych dla wyrobów medycznych stanowi dla przedsiębiorców zdecydowanie większe wyzwanie niż wcześniej. Dlatego warto podejść do tego procesu metodycznie. Jak wskazywałam w poprzednim artykule z tej serii („BF” z 30 stycznia 2024 r.), tworzenie materiału zaczynamy od określenia jego charakteru: czy jest to reklama, czy jednak informacja? W dalszej kolejności identyfikujemy adresata materiału: profesjonalista czy pacjent? To determinuje chociażby, jakie obowiązkowe elementy powinny znaleźć się w reklamie. Szczególnie ostrożnie należy tworzyć materiały kierowane do publicznej wiadomości – ustawa z 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych wprowadziła dla nich szereg wymagań. Poniżej najważniejsze z nich.
Udziałowiec spółki z o.o. przekazując stery zarządowi nie traci uprawnień kontrolnych. Wyjątkiem jest sytuacja,...
Polscy przedsiębiorcy mają szansę uczestniczyć w pracach nad realizacją pierwszej elektrowni jądrowej. Wymaga to...
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na specjalistyczne szkolenie i zdobycie upr...
Kodeks spółek handlowych przewiduje mechanizmy chroniące zarówno spółkę z o.o. jak i jej wspólników przed niekor...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Prezes Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nakłada kary pieniężne za tzw. zatory płatnicze, czyli nadmierne...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas