Aktualizacja: 12.06.2025 20:26 Publikacja: 10.09.2024 04:30
Foto: Adobe Stock
W wielu organizacjach znajdziemy silne przekonanie o tym, że posiadanie znacznych zbiorów danych to wartość sama w sobie i ich gromadzenie świadczy o potencjale do wzrostu. Tymczasem jest to jedynie półprawda, a samo posiadanie danych to zdecydowanie za mało, aby nadać organizacji zaszczytne miano „data-driven”. W praktyce bardzo istotna jest jakość danych, ale też umiejętność wyciągnięcia z nich wartości (informacji) oraz przekucia jej w realne działanie. Co z tego, że uda nam się przykładowo dowiedzieć, jaka jest przyczyna rezygnacji przez klientów z naszych usług, jeżeli nie będziemy w stanie podjąć działań, które ich u nas zatrzymają? Oczywiście niekiedy może się okazać, że informacja jest „niemożliwa” do przekucia w konkretne działanie (inactionable insight – w ten sposób opisują te informacje M. Proksch, N. Paliwal, W. Bielert w swojej książce o budowaniu wartości AI), ale podejmowanie działań ma duże znaczenie.
Sprawozdania finansowe sporządza się wyłącznie w formie elektronicznej. Jak zatem złożyć je w Rejestrze Fundacji...
Fundacje rodzinne, które zakończyły rok obrotowy z końcem 2024 roku, do 30 czerwca br. muszą zatwierdzić i zgłos...
Czy ideę local content, czyli preferowanie krajowych przedsiębiorstw, można pogodzić z podstawowymi zasadami udz...
Wystąpienie zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, które może wpłynąć na realizacj...
Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) rozstrzygnął, czy regulacje dyrektywy lekowej (2001/83/WE) w z...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas