Aktualizacja: 23.04.2025 07:02 Publikacja: 15.11.2024 05:00
Foto: Adobe Stock
Takie są wnioski z interpretacji Dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej z 16 września 2024 r. (nr 0111-KDIB1-1.4010.377. 2024.3.AND).
Wystąpiła o nią spółka z o.o. działająca w branży handlowej. Organizuje coroczne imprezy dla określonej grupy klientów. Listę gości sporządza na podstawie informacji od dyrektorów regionalnych i doradców terenowych. Kryteria wyboru to potencjał danego klienta, możliwości współpracy, budowanie relacji. Zapraszane są też osoby, które nie są jeszcze klientami.
Prowadzenie działalności gospodarczej to prawdziwy tor przeszkód. Trzeba zachować szczególną staranność m.in. po...
Systematyczne sprawdzanie kontrahentów i dbanie o odpowiednią dokumentację mogą znacznie zminimalizować ryzyko z...
W dyrektywie CSDDD nałożono na duże przedsiębiorstwa obowiązek dochowania należytej staranności w celu przeciwdz...
TSUE uznał, że jeśli informacja o płci klienta nie jest kluczowa dla realizacji usługi, to przetwarzanie informa...
Sukcesja to nie tylko przekazanie firmy kolejnemu pokoleniu. Istniejąca już ponad dwa lata instytucja fundacji r...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas