Aktualizacja: 26.04.2025 07:01 Publikacja: 17.12.2024 05:50
Foto: Adobe Stock
Na fali nieprzemijającego zainteresowania społecznego zdrowym trybem życia i troską o środowisko wielu konsumentów zaczęło zwracać uwagę na prozdrowotne oraz ekologiczne aspekty kupowanych towarów. Badania wykazują, że Europejczycy są coraz bardziej „świadomi środowiskowo”. Aby sprostać oczekiwaniom rynku, przedsiębiorcy stawiają na „zielony marketing”, budując swoją strategię reklamową na pojęciach takich jak: „eko”, „bio” czy „przyjazny środowisku”.
Ten trend ma też bezpośrednie przełożenie na liczbę „zielonych” znaków towarowych rejestrowanych w Unii Europejskiej. Urząd UE ds. własności intelektualnej wskazuje, że od roku 1996 liczba ekologicznych znaków towarowych nieprzerwanie wzrasta.
Nie wystarczą „dobre geny” rodziców, aby dziecko z powodzeniem poprowadziło rodzinny biznes. Przekazanie firmy w...
Przygotowanie następcy do roli lidera w firmie rodzinnej należy starannie zaplanować, aby zapewnić płynne przeję...
Komisja Europejska przedstawiła pakiet propozycji mających uprościć CBAM, zmniejszyć obciążenia administracyjne...
Niepewna sytuacja geopolityczna, ryzyko eskalacji konfliktów, niekonkurencyjność gospodarek UE – to czynniki, kt...
Projekty partnerskie to jedna z możliwych form realizacji przedsięwzięć współfinansowanych ze środków unijnych....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas