Aktualizacja: 13.04.2025 08:14 Publikacja: 14.02.2025 04:50
Foto: Adobe Stock
Czy Twój konkurent wprowadza do obrotu produkty w opakowaniach podobnych lub identycznych do Twoich? Oznacza towary logo, które łudząco przypomina Twoje lub wręcz używa Twojego bez zgody? A może skopiował system (know-how), który wypracowywałeś przez lata i który przynosił Ci ogromne przychody, żerując na Twojej renomie? Czy rozpowszechnia nieprawdziwe informacje o Tobie lub Twoim produkcie? Wymienione działania to tylko niektóre z czynów nieuczciwej konkurencji, które naruszają interesy przedsiębiorców i podlegają ochronie na podstawie ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji („ZNKU”).
Nawet śmierć dłużnika nie przekreśla możliwości odzyskania należności. Wierzyciel musi jednak podjąć wymagane pr...
Dostępność cyfrowa przestaje być domeną sektora usług świadczonych przez instytucje publiczne. Od 28 czerwca 202...
Komisja Europejska przedstawiła pakiet „Omnibus”, dotyczący regulacji zrównoważonego rozwoju (CSRD). Jego nadrzę...
Prawo, by mogło zostać wniesione do spółki z o.o. jako aport, musi mieć majątkowy charakter oraz wymierną wartoś...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Postępowanie arbitrażowe znacznie przyspiesza rozwiązanie sporu. Sprawdza się zwłaszcza tam, gdzie spór dotyczy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas