Aktualizacja: 02.04.2020 16:16 Publikacja: 02.04.2020 16:45
Foto: Adobe Stock
Jeśli klient potwierdzi w mailu, że chce otrzymać materiały marketingowe, to będzie wystarczające, aby móc mu te materiały legalnie przesyłać.
Merytoryczne materiały marketingowe z perspektywy prawnej pozostają informacją handlową. Aby móc legalnie wysyłać klientom takie materiały emailem lub w inny sposób elektronicznie (np. komunikatorami), należy mieć zgodę odbiorcy na taką korespondencję. Wynika to z art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Nawiasem, gdybyśmy chcieli dzwonić do klientów, aby im opowiedzieć o naszej ofercie, również potrzeba byłaby taka zgoda – w myśl art. 172 Prawa telekomunikacyjnego.
Do zwyczajnego zgromadzenia wspólników zarząd musi się solidnie przygotować. Błędy mogą być później trudne do na...
Z początkiem kwietnia, spółki z o.o., których rok obrotowy pokrywa się z rokiem kalendarzowym weszły okres spraw...
Dzierżawa nie jest intuicyjnie kojarzona ze współpracą publiczno-prywatną. Stanowi ona jednak przydatne narzędzi...
Zadatek i zaliczka to dwie odrębne klauzule umowne, stosowane przy zawieraniu kontraktów. Często są ze sobą mylo...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Zarząd spółki kapitałowej, który inwestuje w aktywa cyfrowe musi mieć świadomość zakresu własnych obowiązków i m...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas