Aktualizacja: 02.04.2020 16:16 Publikacja: 02.04.2020 16:45
Foto: Adobe Stock
Jeśli klient potwierdzi w mailu, że chce otrzymać materiały marketingowe, to będzie wystarczające, aby móc mu te materiały legalnie przesyłać.
Merytoryczne materiały marketingowe z perspektywy prawnej pozostają informacją handlową. Aby móc legalnie wysyłać klientom takie materiały emailem lub w inny sposób elektronicznie (np. komunikatorami), należy mieć zgodę odbiorcy na taką korespondencję. Wynika to z art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Nawiasem, gdybyśmy chcieli dzwonić do klientów, aby im opowiedzieć o naszej ofercie, również potrzeba byłaby taka zgoda – w myśl art. 172 Prawa telekomunikacyjnego.
Przedsiębiorcy od lat skarżą się na długotrwałe procedury w urzędach konsularnych i wojewódzkich związane z zatr...
1 czerwca 2025 roku weszły w życie nowe regulacje dotyczące zatrudniania cudzoziemców w Polsce. Ich celem jest u...
Spółki z o.o., których rok obrotowy pokrywa się z rokiem kalendarzowym z początkiem kwietnia weszły w okres spra...
Wynagrodzenie z tytułu wcześniejszego rozwiązania umowy najmu stanowi wydatek, który przedsiębiorca będzie mógł...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Ostateczny termin na zatwierdzenie sprawozdania dla większości fundacji rodzinnych mija 30 czerwca. Niezgłoszeni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas