Reklama
Rozwiń

Czy można wynajmować pomieszczenia siłowni „na godziny” do pracy biurowej

Prowadzę siłownię czy mogę wynajmować ją na godziny jako miejsce do pracy biurowej z możliwością korzystania z wyposażenia siłowni? Udostępnię tylko biurko i sprzęt biurowy?

Aktualizacja: 13.02.2021 11:19 Publikacja: 13.02.2021 00:01

Czy można wynajmować pomieszczenia siłowni „na godziny” do pracy biurowej

Foto: Adobe Stock

Odpowiadając na pytanie, w pierwszej kolejności należy zwrócić uwagę na definicję „pomieszczenia przeznaczonego do pracy biurowej" zawartą w § 2 pkt. 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (dalej: „Rozporządzenie") gdzie przyjęto, że pomieszczeniem pracy jest: „pomieszczenie przeznaczone na pobyt pracowników, w którym wykonywana jest praca. Nie uważa się za przeznaczone na pobyt pracowników pomieszczeń, w których:

Pozostało jeszcze 91% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Biznes
Teresa Siudem: Członek zarządu nie odchodzi bez pożegnania
Biznes
Jak skutecznie zrezygnować z funkcji członka zarządu?
Biznes
Środki z Krajowego Planu Odbudowy a obowiązki zamówieniowe beneficjentów
Biznes
Bezpieczne relacje, silna firma – rola umów w biznesie rodzinnym
Biznes
Sprzedaż udziałów lub akcji. Jak zawrzeć bezpieczną i korzystną transakcję?