Czy można wynajmować pomieszczenia siłowni „na godziny” do pracy biurowej

Prowadzę siłownię czy mogę wynajmować ją na godziny jako miejsce do pracy biurowej z możliwością korzystania z wyposażenia siłowni? Udostępnię tylko biurko i sprzęt biurowy?

Aktualizacja: 13.02.2021 11:19 Publikacja: 13.02.2021 00:01

Czy można wynajmować pomieszczenia siłowni „na godziny” do pracy biurowej

Foto: Adobe Stock

Odpowiadając na pytanie, w pierwszej kolejności należy zwrócić uwagę na definicję „pomieszczenia przeznaczonego do pracy biurowej" zawartą w § 2 pkt. 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (dalej: „Rozporządzenie") gdzie przyjęto, że pomieszczeniem pracy jest: „pomieszczenie przeznaczone na pobyt pracowników, w którym wykonywana jest praca. Nie uważa się za przeznaczone na pobyt pracowników pomieszczeń, w których:

Pozostało jeszcze 91% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Twoje wsparcie decyzji biznesowych i pomoc w codziennej pracy.
Interpretacje ważnych zmian prawa, raporty ekonomiczne, analizy rynku, porady i praktyczne wskazówki ekspertów „Rzeczpospolitej”.
Reklama
Biznes
Pozbawienie wspólnika prawa do reprezentacji spółki jawnej
Biznes
Teresa Siudem: Pieczątki odchodzą do lamusa
Biznes
Łatwiejsze zawieranie umów leasingu. Zmiany wchodzą w życie
Biznes
Deregulacja - ułatwienia dla biznesu wchodzą w życie
Biznes
Ferrari wygrywa przed Sądem UE udowadniając rzeczywiste używanie znaku Testarossa
Reklama
Reklama