Sukces mierzony zaufaniem klientów - Kancelaria Radców Prawnych Ryszewski, Szubierajski Sp.k.

W rozwoju kancelarii w równym stopniu akcenty kierowaliśmy na wiedzę i kompetencje prawnicze, ale także na infrastrukturę IT i nowoczesne technologie. Obsługa rynku wierzytelności bez solidnego zaplecza IT jest niemożliwa – mówią Michał Ryszewski i Tyberiusz Szubierajski wspólnicy w Kancelarii Radców Prawnych Ryszewski, Szubierajski Sp.k.

Aktualizacja: 16.04.2020 15:46 Publikacja: 16.04.2020 15:45

Michał Ryszewski i Tyberiusz Szubierajski

Michał Ryszewski i Tyberiusz Szubierajski

Foto: materiały prasowe

Rozpoczął się dziewiąty rok funkcjonowania kancelarii, czy na przestrzeni tego okresu udało się państwu osiągnąć zamierzone cele?

MICHAŁ RYCZEWSKI: Kancelaria powstała pod koniec 2012 roku i na początku składała się z trzech osób. Dziś to już ponad 60 osób, więc patrząc na dynamikę wzrostu liczebności zespołu, aktualna pozycja naszej firmy na rynku usług prawniczych daje dużo satysfakcji, Jest też motywacją do dalszej pracy na rzecz jeszcze większego rozwoju. Miarą sukcesu jest jednak przede wszystkim zaufanie, jakim darzą nas klienci. Stopniowo do grona naszych klientów dołączały kolejne instytucje. Dziś wśród naszych klientów są czołowe instytucje finansowe, banki, zakłady ubezpieczeń, firmy pożyczkowe, ale też przedstawiciele wielu innych obszarów gospodarki. Fakt, że zaufało nam tak wiele wiodących na rynku podmiotów jest z pewnością miarą naszych oczekiwań.

Pozostało 86% artykułu

BLACK WEEKS

Aż dwa lata dostępu do PRO.RP.PL za 899 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Biznes
Teresa Siudem: Jesteś podwykonawcą? Zadbaj o swoje interesy
Biznes
Podwykonawca został bez zapłaty. Mógł tego uniknąć
Biznes
Czy fundacja w Liechtensteinie ochroni majątek przed egzekucją?
Biznes
Wezwania i oferty nabycia akcji spółki publicznej
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biznes
Zarządzanie łańcuchami dostaw – nowe wyzwania dla firm