Polska doceniona - polski pawilon z główną nagrodą na Expo 2020 w Dubaju

Polski pawilon zajął pierwsze miejsce w kategorii dużych pawilonów w konkursie World Expo Awards organizowanym przez EXHIBITOR Magazine. W kategorii bardzo dużych pawilonów wygrała Arabia Saudyjska, w średnich Szwajcaria, a w małych Vision Pavilion.

Publikacja: 20.03.2022 17:21

Polski pawilon od frontu widziany wieczorem.

Polski pawilon od frontu widziany wieczorem.

Foto: Artur Osiecki

Magazyn EXHIBITOR swe nagrody wręcza od ponad 30 lat. To światowa, prestiżowa rywalizacja. Jej finałem jest uhonorowanie autorów koncepcji będących swoistym crème de la crème światowych imprez wystawienniczych. EXHIBITOR wręczał swe nagrody choćby w latach 2010, 2012, 2015 i 2017 nagradzając najbardziej zjawiskowe, robiące wrażenie konstrukcje, które okresowo można było oglądać na Światowych Wystawach Expo w: Chinach, Korei Płd., Włoszech i Kazachstanie. Kontynuując swą tradycję EXHIBITOR wznowił konkurs World Expo Awards sześć miesięcy temu, a w mijającym tygodniu tj. 16 marca br. ogłosił zwycięzców i wyróżnionych w rywalizacji podzielonej na 14 kategorii. Do konkursu zgłosiło się kilkadziesiąt pawilonów reprezentujących m.in. kraje takie jak: Malezja, Monaco, Hiszpania, Arabia Saudyjska, Tajlandia, Turcja, Polska czy Peru oraz wiele innych.

Pozostało 92% artykułu

PRO.RP.PL za 19 zł

Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Nowe Rynki
Współpraca polsko-ukraińska przy odbudowie Ukrainy ma zyskać szersze ramy i nabrać rozpędu
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Nowe Rynki
Wymiana handlowa z USA rośnie, ale ryzyko braku zapłaty przez firmy z USA też
Nowe Rynki
Jest szansa na eksport polskiej wołowiny do Chin
Nowe Rynki
Pierwsze forum rektorów uczelni Polski i Uzbekistanu, czyli od nauki po biznes
Materiał Promocyjny
Najszybszy internet domowy, ale także mobilny
Nowe Rynki
Ułatwienie dla podróżujących drogą lotniczą z Polski do Wielkiej Brytanii
Materiał Promocyjny
Polscy przedsiębiorcy coraz częściej ubezpieczeni