Reklama
Rozwiń

Na polski rynek wejść jest łatwo, ale osiągnąć dużą skalę już nie

Na naszych ubraniach jest metka „Made in Poland”. My się tego nie boimy. Dzisiaj przy dużej transparentności w Internecie trudno chować się za innym krajem. Jesteśmy dumni z tego, że jesteśmy polską firmą – mówi Tomasz Ciąpała, prezes zarządu spółki Lancerto.

Publikacja: 17.12.2019 12:24

Tomasz Ciąpała, prezes zarządu Lancerto SA. Fot. „Rzeczpospolita”

Tomasz Ciąpała, prezes zarządu Lancerto SA. Fot. „Rzeczpospolita”

Foto: Tomasz Ciąpała, prezes zarządu Lancerto SA. Fot. „Rzeczpospolita”

Jak prowadzi się biznes odzieżowy w Polsce? Warunki są sprzyjające czy wręcz przeciwnie?

Polski rynek zakwalifikowałbym do rynków dojrzałych. Jest bardzo konkurencyjny. Podaż stanowczo przekracza popyt. Lancerto powstało w 2008 r. Tuż przed kryzysem. Dlatego dla nas okoliczności są zawsze konkurencyjne. Nie znamy rynku z lat 90. XX w., kiedy to biznesy można było łatwo skalować. Znamy te nowe, trudne czasy, co pomaga nam zresztą w prowadzeniu biznesu, ze względu na to, że umiemy sobie w tych czasach radzić. Rynek jest pełen wyzwań. Dlatego mocno angażujemy się w technologie, w budowę zaangażowanych zespołów pracowników oraz w to, aby być blisko klienta. To klient decyduje, który produkt wybiera.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Inwestycje
Deregulacja: będzie milcząca zgoda na drobne prace przy zabytkach
Inwestycje
Rzeczywistość wymusza zmiany. Projekt ustawy o kryptowalutach już na finiszu
Inwestycje
Deregulacja. Czy przyspieszenie procedur geodezyjnych usprawni inwestycje?
Inwestycje
Kontrakty dla Chińczyków w urzędniczych rękach. Eksperci o konsekwencjach wyroku TSUE
Inwestycje
Unijna ochrona nie dla Chińczyków. Ważny wyrok w sprawie zamówień publicznych