Aktualizacja: 29.04.2025 03:34 Publikacja: 13.11.2020 09:05
Foto: Damian Piwowar, dyrektor zarządzający Merserwis. Źródło: Merserwis
Mieliśmy lockdown, teraz być może przed nami kolejny, gospodarka jest w recesji, a na stronie Merserwis czytam, że będzie to rok najszybszego rozwoju w trzydziestoletniej historii firmy?
Nie jest tak, że nie odczuliśmy kryzysu. Na początku lockdownu spadek sprzedaży był ponad trzydziestoprocentowy. Natomiast wdrażane od jakiegoś czasu innowacje i cyfrowa transformacja szybko pozwoliły na jego złagodzenie. W momencie, kiedy nastąpił wiosenny lockdown dwie trzecie pracowników firmy było gotowych do pracy z domu praktycznie bez żadnych utrudnień. A obsługa dla większości klientów wyglądała praktycznie tak samo, jak dotychczas. Pomogło nam to, że w Merserwisie od dłuższego czasu dużo uwagi w obsłudze klienta przykładaliśmy do nowoczesnych technologii. I ten proces mamy w znacznej mierze zautomatyzowany. Ostatecznie suma tych wszystkich działań przełożyła się na to, że firma nie ucierpiała aż tak bardzo jak inne branże.
Uproszczenie formalności przez zmianę prawa geodezyjnego – to propozycja inicjatywy „SprawdzaMY” Rafała Brzoski....
Państwo nie może w ustawie wykluczyć lub dopuścić do przetargu firm z Chin czy Turcji. Warunki ustalają poszczeg...
Państwo nie może w ustawie wykluczyć lub dopuścić do przetargu firm z Chin, Turcji czy innych krajów, które nie...
Mennica Polska doprowadzi do zmiany w zarządzie spółki zarządzającej wieżowcem Mennica Legacy Towers. Będzie też...
W obliczu zbliżających się wyborów prezydenckich w Polsce zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest, aby platformy społecznościowe nie zakłócały procesów demokratycznych.
Nie można krytykować polityki rządu w sprawie budownictwa. Bo nie można krytykować czegoś, czego nie ma.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas