Aktualizacja: 29.06.2025 09:14 Publikacja: 13.11.2020 09:05
Foto: Damian Piwowar, dyrektor zarządzający Merserwis. Źródło: Merserwis
Mieliśmy lockdown, teraz być może przed nami kolejny, gospodarka jest w recesji, a na stronie Merserwis czytam, że będzie to rok najszybszego rozwoju w trzydziestoletniej historii firmy?
Nie jest tak, że nie odczuliśmy kryzysu. Na początku lockdownu spadek sprzedaży był ponad trzydziestoprocentowy. Natomiast wdrażane od jakiegoś czasu innowacje i cyfrowa transformacja szybko pozwoliły na jego złagodzenie. W momencie, kiedy nastąpił wiosenny lockdown dwie trzecie pracowników firmy było gotowych do pracy z domu praktycznie bez żadnych utrudnień. A obsługa dla większości klientów wyglądała praktycznie tak samo, jak dotychczas. Pomogło nam to, że w Merserwisie od dłuższego czasu dużo uwagi w obsłudze klienta przykładaliśmy do nowoczesnych technologii. I ten proces mamy w znacznej mierze zautomatyzowany. Ostatecznie suma tych wszystkich działań przełożyła się na to, że firma nie ucierpiała aż tak bardzo jak inne branże.
Procedury budowlane dotyczące prostych prac na zabytkach będą uproszczone. Jest już projekt ustawy, który zreduk...
Choć prace nad ustawą o kryptoaktywach trwają od miesięcy, wiele wskazuje, że w realnej perspektywie projekt tra...
Uproszczenie formalności przez zmianę prawa geodezyjnego – to propozycja inicjatywy „SprawdzaMY” Rafała Brzoski....
Państwo nie może w ustawie wykluczyć lub dopuścić do przetargu firm z Chin czy Turcji. Warunki ustalają poszczeg...
Państwo nie może w ustawie wykluczyć lub dopuścić do przetargu firm z Chin, Turcji czy innych krajów, które nie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas