Aktualizacja: 12.05.2025 14:09 Publikacja: 11.10.2021 11:53
Sektor MŚP, w tym najmniejsze firmy coraz bardziej kierują się w stronę e-handlu.
Foto: Adobe Stock
Jak wskazuje raport „Recovery Insights: Small Business Reset”, odzwierciedla to wzrost zapotrzebowania na rozwój internetowych kanałów sprzedaży, który wciąż utrzymuje się na wysokim poziomie na całym świecie.
Z raportu Mastercard wynika, że w szczytowym momencie kryzysu obroty małych i średnich przedsiębiorstw były nawet o 20 punktów procentowych niższe w porównaniu z dużymi. W 2021 r. drobny biznes zaczął jednak odrabiać straty. W okresie od stycznia do sierpnia br. osiągnął sprzedaż o 4,5 proc. większą w porównaniu z analogicznym okresem roku 2020, podczas gdy obroty handlu internetowego zwiększyły się o 31,4 proc.
Chiński rynek e-commerce jest największy na świecie. I, jak wskazują eksperci, niezwykle konkurencyjny. To wymag...
Rękawice do demakijażu sprzedajemy do ponad 70 krajów dbając o środowisko naturalne, a teraz zamknęłyśmy obieg n...
Choć sprzedaż w e-handlu de facto nie ma granic, to jednak rodzimi przedsiębiorcy zwykle zaczynają sprzedaż w fo...
Polscy przedsiębiorcy eksportujący w formule cross border powinni podpatrywać chiński e-biznes.
Polscy przedsiębiorcy dość ostrożnie podchodzą do sprzedaży zagranicznej w formule e-commerce. Pandemia jednak p...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas